Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga Mikey mike, Maj 03, 2014, 08:35:45 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Mikey mike

Hallo mede Mitsubishi rijders.


Voor ik begin met het stellen van vragen zal ik me eerst even voorstellen.


Ik kom uit noord-holland en ben 34 jaar. Ik rij sinds een week of 2 in een Mitsubishi Space Star Comfort Live 1.6 uit 2002.


Voor de Space Star had ik een Carisma. Voor de Mitsubishi Carisma heb ik eerst nog Golf en Astra gereden.
Maar door de Carisma ben ik fan geworden van de Mitsubishi en dus werd de opvolger er weer één ;) .
Het is echt een "familie" auto, en dat is wel prettig met een kind.
Maar ik heb hier ook al een paar foto's gezien om te weten dat de Space Star er niet uit hoeft te zien als een standaard Family Car. 8)


Mijn auto heeft een paar kleine probleempjes, maar zijn makkelijk te verhelpen.
De auto gaat moeilijk in de 1ste versnelling. Hiervoor heb ik vandaag al nieuwe rubbers en busjes besteld bij de dealer dus dit probleem is zo goed als opgelost.
En de verlichting van het dashboard is erg zwak geworden. Ook bij het verstellen van de dimmer wordt het niet ideaal.
Bij mijn Carisma heb ik het al eens zelf vervangen maar van de Space Star krijg ik de tellers niet gedemonteerd. Ik hoop dat iemand mij hier kan vertellen hoe ik de tellers achter het stuur vandaan krijg.


Groeten,
Mikey mike


Space Star 1.6

Hoi welkom mederijder :)

Mooi dat je space star heeft gekozen. Zelfde wielbasis als carisma :) samen op lopende band in nedcar  :D

Ik heb net mailtje verzonden ;) succes ermee!

Veel.km veilige! :)

Oh fotos zijn verplicht  ;D kom op met fotos van je space star :)

Mikey mike

Davey bedankt voor je hulp.
fototjes volgen zsm.