Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstellen, Gorch en zijn Mitsubishi Galant 2.0 GLXI

Filluar nga gorch, Janar 01, 2014, 03:25:34 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

gorch

Hey, Ik wil mijzelf bij deze even voorstellen, ben Gorch woonachtend in Woerden.


Sinds 15 juli 2013 in het bezit van een Mitsubishi Galant 2.0 GLXI met nog geen 80000 km op de teller Het is min of meer wel een projectje, maar daar zijn andere topics voor, zal dus op zijn tijd daar posten als ik wat geüpdatet heb.
In het dagelijks leven, ben ik werkzaam als Fiets technicus, en in mijn vrije tijd en op vrije dagen klus en knutsel ik graag.
Tevens ben ik grafisch zzp'er, wat er voor zorgt dat ik mijn dure hobbies kan blijven uitoefenen.


Heb me aangemeld, omdat ik gister gewezen ben op deze site door een stel prachtige mensen die alleen Mitsubishi liefhebbers in hart en nieren zijn.



Eagle1982


Ukkie

Welkom,
Mooie wagen, rood zie je niet vaak.!
Ook mooi met het spoilertje erop :-)

AMP

Zeer mooie 8G, rood is inderdaad zo wat de minst verkochte kleur geweest, raar eigenlijk want het staat hem ZO goed!
Check ook zeker het GalantFans forum even.
Ik wens je veel veilige kilometers

gorch

Citim nga: AMP ne Janar 01, 2014, 09:10:40 MD
Zeer mooie 8G, rood is inderdaad zo wat de minst verkochte kleur geweest, raar eigenlijk want het staat hem ZO goed!
Check ook zeker het GalantFans forum even.
Ik wens je veel veilige kilometers


Daar ben ik een bekende! deze site ken ik pas sinds gister.
rood staat hem zeker goed, maar dan had de rode tint 1 tikkeltje donkerder moeten zijn.
roodkapje rood, is het net niet.

Wieger

Hey welkom mede Galant rijder !!
Ja je ziet ze niet vaak in deze kleur rood ,
Ze zijn ook geleverd in bordeaux rood maar goed mooi rood is niet lelijk zeggen ze toch ;)


Verder nog plannen met de Galant ?



4Koen63

Hey Gorch!


Welkom hier, je hebt goed naar ons geluisterd met oud en nieuw haha!


Greetz Koen

gorch

Citim nga: 4Koen63 ne Janar 05, 2014, 10:11:58 MD
Hey Gorch!


Welkom hier, je hebt goed naar ons geluisterd met oud en nieuw haha!


Greetz Koen


Koen! absoluut, was een mooie avond en nacht!
En nu ook lid van deze site!




Citim nga: Wieger ne Janar 02, 2014, 07:11:55 MD
Hey welkom mede Galant rijder !!
Ja je ziet ze niet vaak in deze kleur rood ,
Ze zijn ook geleverd in bordeaux rood maar goed mooi rood is niet lelijk zeggen ze toch ;)


Verder nog plannen met de Galant ?





engine swap, verlagen, andere body kit, remmen, andere schroefset, andere velegen, overspuit, interieur aanpakken, en nog wel meer dingen