Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

achterbank verwijderen

Filluar nga Misty2008, Gusht 08, 2017, 09:51:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Misty2008

Aangezien ik straks voor langere tijd weg ben, was mijn vraag is het ingewikkeld om de achterbank van een CZ3 te verwijderen ?

Leo

Gewoon omhoog naar voor klappen niet voldoende?

Misty2008

Citim nga: Leo ne Gusht 08, 2017, 10:59:29 MD
Gewoon omhoog naar voor klappen niet voldoende?


Nee helaas gaat veel mee  ;D ;D

Misty2008

En moet dan te recht op zitten , ben 1.95 meter lang  :)

Entharion

Achterbank naar voren schuiven, naar boven klappen en de bouten van de rails losmaken denk ik.

Misty2008

Citim nga: Entharion ne Gusht 09, 2017, 10:24:47 PD
Achterbank naar voren schuiven, naar boven klappen en de bouten van de rails losmaken denk ik.


op de bijlage staan 2 bouten

[verwijderd door de beheerder]

Misty2008

Citim nga: Leo ne Gusht 08, 2017, 10:59:29 MD
Gewoon omhoog naar voor klappen niet voldoende?


Leo zie foto  ;D ;D 

[verwijderd door de beheerder]

rogertje

Even een bump van dit topic: ik ben ook op zoek naar een manier op de achterbank te verwijderen.  Het is mij nog niet duidelijk of dat eigenlijk wel kan....iemand tips en tricks? Thanx alvast!

Vincent_Schoovaerts

Ik weet niet of je het gevonden hebt, maar het is wel degelijk mogelijk om de achterbank te verwijderen. Je moet echter 4 bouten losmaken, waarvan er 2 een beetje verstopt zitten. Deze zitten op het verticale stuk van de bekleding onder de bank, de grijze bekleden waar je de vloermatten oplegt. Daar zitten 2 flapjes die je omhoog moet prutsen, waar 2 bouten achter zitten. Deze loszetten, dan bank naar voor schuiven, omhoog klappen en de 2 zichtbare bouten losdoen. Als alle bouten los en eruit gehaald zijn, is het een beetje wringen om de bank eruit te krijgen, maar dan zou het moeten lukken. Ik heb dit al een paar keer gedaan in mijn Colt uit 2005, om grote spullen (4 winterbanden, tafels,...) mee te nemen. Mvg, Vincent

Misty2008

#9
Citim nga: Vincent_Schoovaerts ne Janar 16, 2019, 05:51:18 MD
Ik weet niet of je het gevonden hebt, maar het is wel degelijk mogelijk om de achterbank te verwijderen. Je moet echter 4 bouten losmaken, waarvan er 2 een beetje verstopt zitten. Deze zitten op het verticale stuk van de bekleding onder de bank, de grijze bekleden waar je de vloermatten oplegt. Daar zitten 2 flapjes die je omhoog moet prutsen, waar 2 bouten achter zitten. Deze loszetten, dan bank naar voor schuiven, omhoog klappen en de 2 zichtbare bouten losdoen. Als alle bouten los en eruit gehaald zijn, is het een beetje wringen om de bank eruit te krijgen, maar dan zou het moeten lukken. Ik heb dit al een paar keer gedaan in mijn Colt uit 2005, om grote spullen (4 winterbanden, tafels,...) mee te nemen. Mvg, Vincent




Mijn excuus ten eerste , het was mij ook al gelukt en ja de achterbank is even wat werk. Als ik klaar ben met verhuizen. dan wil ik de complete mat vernieuwen en isolatie er onder. E|n onder de motorkap.
Auto heeft wel wat lawaai ha ha 

[verwijderd door de beheerder]