Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Boost restrictor verwijderen? en nog een vraagje

Filluar nga MartinQ, Tetor 04, 2017, 07:20:47 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Leo

Ik krijg ook geen reactie meer van mark. Zowel via facebook als via email niet

MartinQ

Citim nga: Leo ne Nentor 04, 2017, 04:11:04 MD
Ik krijg ook geen reactie meer van mark. Zowel via facebook als via email niet


: ( beetje jammer


Heb hem overigens gevonden, de boost solenoid, ziet het inderdaad zo zitten.

MartinQ

Citim nga: Jeffrey ne Nentor 04, 2017, 03:57:35 MD
Als deze al op stage 1 is gemapt dan heb je de restrictor ook niet meer erin zitten, anders haal je de 180 pk niet ivm met je geknepen Turbodruk. Heb je wel nog je katalysatoren erin zitten ??. Aangezien de eerste kat bij stage 1 normaliter verwijderd wordt.


De kats zitten er beide nog onder inderdaad. Hij is door de vorige eigenaar alleen maar gechiptuned. Maar zal dan ff checken binnenkort of ie er nog in zit.

Jeffrey

Appart om hem te laten chippen maar de restrictie te laten zitten " lees katalysator ", dit zorgt toch voor de nodige tegendruk wat de turbo weer afremt. Ik zou stage 2 moeten hebben, geen eerste kat meer, geen middendemper meer, geen restrictorpil en nog haal ik maar 176 pk. Erg frustrerend maar heb me erbij neer gelegd. Laat hem lekker zo, spaar wel door voor een andere snelle auto.

MartinQ

Citim nga: Jeffrey ne Nentor 13, 2017, 07:04:56 MD
Appart om hem te laten chippen maar de restrictie te laten zitten " lees katalysator ", dit zorgt toch voor de nodige tegendruk wat de turbo weer afremt. Ik zou stage 2 moeten hebben, geen eerste kat meer, geen middendemper meer, geen restrictorpil en nog haal ik maar 176 pk. Erg frustrerend maar heb me erbij neer gelegd. Laat hem lekker zo, spaar wel door voor een andere snelle auto.


Wel erg raar inderdaad Jeff, gezien bijna alle tuners 200-210 pk opgeven met gelijkwaardige setups

Jeffrey

Klopt, maar er zijn ook diverse tuners die met mijn set-up zeggen 180 pk max. Anders moet je een andere downpipe hebben en andere boostsolenoid dan zou je de 200 moeten aanraken. Deze info komt regelrecht van Corten-miller af. Ze geven bij stage 1 dat is dus software en decat 180 pk aan afhankelijk van de tuner en afstelling, stage 2 is intercoolerupgrade, boostsolenoid en andere downpipe en andere afstelling en dan zeggen ze bij CM ongeveer 200 pk eruit te halen. Dus ik snap het niet meer. De een zegt 200-210 en de andere weer 180. Ik heb 176 maar wel meer koppel als bij een tune staat waarbij ze 180 pk zeggen, dus in feite heb ik wel de beloofde koppel van een stage 1 tuning

MartinQ

Citim nga: Jeffrey ne Nentor 17, 2017, 08:12:21 MD
Klopt, maar er zijn ook diverse tuners die met mijn set-up zeggen 180 pk max. Anders moet je een andere downpipe hebben en andere boostsolenoid dan zou je de 200 moeten aanraken. Deze info komt regelrecht van Corten-miller af. Ze geven bij stage 1 dat is dus software en decat 180 pk aan afhankelijk van de tuner en afstelling, stage 2 is intercoolerupgrade, boostsolenoid en andere downpipe en andere afstelling en dan zeggen ze bij CM ongeveer 200 pk eruit te halen. Dus ik snap het niet meer. De een zegt 200-210 en de andere weer 180. Ik heb 176 maar wel meer koppel als bij een tune staat waarbij ze 180 pk zeggen, dus in feite heb ik wel de beloofde koppel van een stage 1 tuning


Ben benieuwd....ik ga 4 december naar Celtemp voor de tuning. Daar werd ook rond de 200 gezegd. Een andere zei weer 210pk alleen konden ze daar niet aan een high flow sportkat komen ter vervanging van de hoofdcat.