Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

even voorstellen star space

Filluar nga star space, Mars 11, 2011, 08:47:12 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

star space

Hallo,

Ik ben Jan. Ik heb een tijdje geleden al een account aan gemaakt maar stel me nu pas voor omdat ik sinds afgelopen woensdag pas voor het eerst Mitsubishi bezitter ben. Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om foto's te maken maar dat komt nog. Verwacht hier niet te veel van want het is een volstrekt originele zilver grijse space star shogun van 2003 met bij behorende wieldoppen.
Mij auto verleden ziet er in cronologische volgorde als volgt uit:

Mercedes Benz 190 1983
Volvo 460 1991
Kia Pride 2000
Mazda 626 1995
Mitsubishi Space star 2003

Door de betrouwbaarheid en de styling ben ik behoorlijk verslingerd geraakt aan Mazda's. Na dat iemand zijn Kia Sorento in mijn 626 torpedeerde was ik genoodzaakt op zoek te gaan naar iets anders. Na lang te vergeefs zoeken naar een geschikte 626 van 2002 of een betaalbare 6 kwam ik de space star tegen. Nooit gedacht dat ik er na zou kijken. De styling van de Mitsubishi's sprak me al wel langer aan maar zo'n echte gezinsauto mwah.... Na de auto goed bekeken te hebben was ik onder de indruk van de staat van de auto. Bijzonder netjes voor een auto van 8 jaar oud. Het is geen Mazda maar toch een japanner en de kilometer stand van 103000 is ook niet verkeerd, hij past in mijn budget, hij is iets goedkoper in de wegenbelasting en verbruik en stiekem toch wel handig zo'n gezinsauto met 2 kinderen toch maar eens een proefritje maken. Eerste indruk toen ik er in zat gaaf!!!!! die is verkocht Mitsubishi word mijn merk! De auto staat nu net op de stoep dus ik heb nog niet veel te melden. De gebruikte kunstofdelen in het interieur vind ik mooi om te zien maar ik vind het er wel een beetje uit zien als of het snel bekrast is terwijl dat toch nog niet het geval is. De versnellingsbak moet ik nog wel aan wennen. Ik moet goed op letten dat ik wel de eerste versnelling inleg en niet per ongeluk de derde. En ik vind het lastig om de achteruit versnelling goed in te leggen. Het werkt zo als jullie vermoedelijk wel weten met een ring op de pook die je op moet trekken met twee vingers. Ik heb hem tot nu toe redelijk vaak per ongeluk in z'n voor uit staan. Hier ben ik nog niet helemaal gerust op. Jááááren geleden had mijn vader een Renault 11 met zo'n zelfde versnellingsbak patroon. Op een gegeven moment was het bij die auto bijna onmogelijk om de achter uit in te leggen drama was dat. Ik weet nog dat die auto bij verschillende garage's is geweest ook bij de officiële Renault dealer maar niemand loste het op. Tot op een gegeven moment een beunhaas het heeft gefixed die had het zo voor elkaar maar ik weet niet meer wat de oplossing was.
Ik hoop veel plezier te hebben van dit Forum en hopelijk hebben jullie ook nog wat aan mijn berichtjes

Chaoth

#1
Van harte welkom!

Veel plezier met de nieuwe aanwinst. En een Mitsubishi is natuurlijk héél wat anders dan een Renault hè ;)  :twisted:

star space

#2
Daar reken ik wel op ja. Om een renault te kopen zou niet bij me op komen. Al heeft dat niet altijd te maken met hun styling maar ik schat hun betrouwbaarheid stukken lager in dan van een japanner. Ik ben een liefhebber van myrevieuw op autoweek. Als je daar op een frans merk zoekt kom je behoorlijk wat probleempjes tegen.