Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

verlagen

Filluar nga barrywijma, Nentor 14, 2013, 05:15:06 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

barrywijma

hallo mensen.
Is er iemand die de space star verlaagd heeft? en dan ben ik vooral benieuwd naar hoeveel mm, en met welke bandenmaat je rijdt.

Mvg,

Barry.

Space Star 1.6

ikke niet eigenlijk. het zijn maar paar cm. ik dacht 33 mm. ik heb ze wel gezien op duitse sites space star verlaagd. met bandenmaat van 205/45/r17 maar waarschijnlijk wielkasten uitgerold.
als je zo bekijkt aan zijkant. is achterkant wielkast kleiner dan voorkant. daardoor lijkt achterkant lager dan voorkant.
als je wilt verlagen zonder wielkast uitrollen. dan is bandenmaat 195 maximaal breedte.

ik heb 205/45/r16 onder. als 2 volwassen met vol beladen achterin. past banden NET in wielkast. als je te hard over drempel rijdt dan gaat banden wel tegenaan.

er zijn wel iemand op dit forum. met groene velgen. die heeft met schroefset van Volvo verlaagd.

http://www.mitsubishi-owners-club.nl/forums/index.php/topic,8859.msg96097.html#msg96097

barrywijma

Ik ben van de originele maat 185/65/14 naar 185/55/15 gegaan.
Puur winterbanden  - ik heb nog 15 inch velgen liggen-  technisch, verder geen andere reden.
De maat omgerekend, en de 15 inch is ietsje kleiner in maat/wielkastvulling en omtrek, dus dat is al mooi.
Maar idd optisch lijkt het achter krapper, waardoor ik er aan twijfel of die de 3 cm wel kan hebben.
Jij zegt dus van wel, en dat zonder uit te rollen?

alvast tenks men!