Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Voorstellen

Filluar nga JohanE, Maj 10, 2014, 09:29:53 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

JohanE

Hallo allemaal,


Mijn naam is Johan en ik woon in Pijnacker. We hebben afgelopen week een Outlander uit 2007 aangeschaft, voorzien van LPG en met 166000 km op de klok. Volgende week zaterdag kunnen we 'm ophalen bij de dealer waar we 'm gekocht hebben. Hieronder een plaatje, geleend van de site van de dealer:





Groet,
Johan

Boemtjing

Welkom hier en vele schadevrije kilometers toegewenst :)

robsel

Beste Johan,

Mooie auto, zeker een goede keus. Zal je nog veel plezier van hebben.
Zorg dat je volledig gebruik maakt van je garantie en laat alles repareren wat nodig is, je betaald er toch voor!!

P.s Kijk of de distributieriem vervangen is..........

gr
Rob

Switcher

He "buurman", welkom op het forum en alvast heel veel plezier toegewenst met je nieuwe aanwinst!

Waterkastanje

Welkom Johan, het valt me telkens weer op hoe gaaf het koetswerk toch weer is, van Outlanders die al een paar jaar rond rijden, althans voor zover ik dat aan de hand van de foto's kan afleiden.

JohanE

Dank voor de vriendelijke woorden.


@Robsel: Vervangen distributie heb ik mee-onderhandeld, wordt bij aflevering gedaan.
@Waterkastanje: Wel wat steenslag en een paar krassen, wordt ook zoveel mogelijk nog weggewerkt. Niet verwonderlijk na zoveel km's. De technische staat vind ik belangrijker...


Komen ook nog nieuwe banden onder en dan hoop ik dat ik een paar jaar zonder gekke dingen vooruit kan (37dkm/jaar)...


Johan