Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Nieuw op forum

Filluar nga Chaoth, Tetor 27, 2008, 10:32:51 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Eloy

#15
Hoi Kim,

Mooie auto! Heb zelf ook nog naar een Lancer station gekregen maar als je dan een 1.8 wil op LPG houdt je zoekzocht snel op...

Thanks voor de tips van die styling site's. Autostyle is mij zeer zeker bekend en voor het een of ander vind ik het een best handige site. En die andere site's staat niet veel op voor een carisma. Er wordt gewoon barweinig gemaakt voor deze auto om dat het niet echt een 'jongeren' auto is. Wat dat betreft ben jij beter uit! Voorbeeld: KN heeft niet eens een openluchtfilter voor deze auto, alleen een universele. KN maakt voor zowat elke auto/ motortype een openluchtfilter..!

En de bodykits die ik ben tegengekomen voor de carisma vind ik nou niet bepaald mooi.

Ik ga ,zodra ik een geschikte garage heb gevonden, ze even laten kijken naar de lagers. Ook dank voor deze tip!

Gr, Eloy

Evo driver

#16
Hoi Kim

Idd ik werk als monteur bij mitsubishi maar het is wel raadzaam om het te doen kost waarschijnlijk niets als ze het bij de beurt cq apk doen dan moet het toch nagekeken worden.

@eloy :  er is alleen maar een 1.6 geweest in dat type en de 2.0 en de 1.6 in de nieuwe lancer wagon

gr. remco

AutoStatic

#17
Naaiiissss! En super dat je de info wilt delen Chaoth! Één van mijn koplampen is stuk aan het gaan (behuizing is gebroken) dus ga binnenkort ook maar eens nieuwe aanschaffen. Wilde het eerst via http://www.xracing.co.nz/ doen (die heeft de witte achterlampen voor de Wagon nu in de aanbieding trouwens!!!) maarja, die Kiwi's rijden links dus die koplampen die hij heeft, daar mag je de  weg niet mee op volgens mij.
En wat betreft de Lancer Wagon CAO: heb veel auto's gereden maar deze rijdt het lekkerst! Verder weinig problemen mee, de auto heeft best wel pit (113PK) en ik vind het inderdaad ook een mooie auto om te zien. Rij er nu bijna 5 jaar mee, Yumi is de tweede ;)

Grtz,

Jeremy

AutoStatic

#18
En Chaoth, heb je die koplampen/knipperlichten nou bij 12tune.nl besteld of elders? Hoor het graag aangezien ik op het punt sta om die dingen ook aan te schaffen.

Chaoth

#19
Ja, die heb ik bij 12tune.nl besteld. Is veel goedkoper dan via Ebay laten importeren.

Voor de complete set ben je ongeveer 150 euro kwijt. Ze hebben de koplampen ook in het zwart, mocht je die willen.

De service van 12tune vind ik echt uitstekend. Ze hadden namelijk eerst verkeerde onderdeel gestuurd (koplampen + zijkant knipperlichten), maar na één belletje hebben ze (dezelfde dag en kosteloos) de goede knipperlichten opgestuurd en mocht ik ook nog die zijkant knipperlichtjes houden  :D  

En nog even wat betreft die achterlichten.. Ze zijn mij net iets te wit.. Dit zullen wel de enigste aftermarket achterlichten zijn die te krijgen (zullen) zijn voor mijn auto, maar aangezien mijn auto donkerrood van kleur is, passen de standaard achterlichten er beter bij. Maar wel bedankt voor de link ;)

Ik denk er nog wel over om die witte te nemen en ze dan donkerder te maken met Motip Backlight spray..

AutoStatic

#20
Hé Chaoth, bedankt voor de info! Ik wil de zwarte koplampen hebben, dus niet de chrome. Maar daar hebben ze bij 12tune de bijpassende knipperlichten weer niet van, tenminste, staan niet op de site. Maar zal ze wel even bellen morgen. En wat betreft de achterlicht units, ben het helemaal met je eens, was voor mij ook een gok, maar heb al een lichte kleur auto en ik vind het mooi matchen. Het zijn wel inderdaad de enige aftermarket units, heb me er ook het schompes naar gezocht.

Chaoth

#21
Ik kwam die koplampen ook toevallig tegen via een advertentie op speurders.. Wilde ze eerst voor 180 euro uit Amerika laten overkomen, maar het geluk wilde dat 12tune net die advertentie op speurders had gezet. Hij stond er nog maar 2 dagen op toen ik hem tegenkwam.. :)

Chaoth

#22
IKKUH  :geek:  :mrgreen:


sp1046mhs1

#23
Kijk es niet zo duister... :ugeek:

Chaoth

#24
Angstaanjagend he?  :twisted:  :P

Chaoth

#25
Even een kleine update:



Even de ruitenwissers weer mooi gemaakt met matzwarte lak :) Ze zagen er namelijk niet zo goed meer uit, maar zo gaan ze weer even mee  :mrgreen:

Achterruitewisser ook gedaan, maar daar heb ik geen foto van gemaakt.

Chaoth

#26
Bescheiden update:

Deze gare (universele) matjes eruit:



Deze nieuwe erin:


 :mrgreen:

sp1046mhs1

#27
Je zal hier wel blij mee zijn!  ;)

Chaoth

#28
Jazeker!  :D

Al helemaal omdat de oude tot de draad versleten waren. Die ik nu heb zijn mooi op maat, dus ze passen erg mooi. De oude waren universele matjes.

Chaoth

#29
Heb tijdje geleden een nieuwe OEM voorbumper besteld voor mijn auto, zodat ik lekker kan knutselen.

Kon hem vandaag dus ophalen, omdat ik toch in de buurt van dat bedrijf was.

Ik er dus heenrijden. Bumper wordt uit het magazijn gehaald. Even checken.. en wat blijkt.. verkeerde bumper!  :evil: Bleek van een later model Lancer te zijn. Nu wordt het dus nog ffies wachten.

Wel sturen ze kosteloos de goede bumper op, omdat ze zelf een fout hebben gemaakt met de bestelling. Komt dus gelukkig toch nog goed.

Ik verwacht de bumper voor donderdag binnen te krijgen. Kan niet wachten  :mrgreen: