Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Radio blijft aan! Help!

Filluar nga Flaxbourne, Korrik 24, 2019, 01:18:17 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Flaxbourne

Beste lezers,


Vandaag heb ik mijn radio vervangen van de Colt. (Deze radio > [size=78%]https://nl.aliexpress.com/item/32980377808.html[/size])
Nu moesten we wat kabels omgooien omdat die van de ISO kabel die ik gekocht heb niet klopten. (juiste kabelkleuren met elkaar verbinden)


Al met al werkt de radio perfect, echter 1 ding zit me dwars. De unit gaat dus niet (volledig uit).
Wanneer ik de auto uitzet en de sleutel uit het slot haal wordt het scherm zwart. Ik kan de radio dan ook niet aanzetten.


Alhoewel wanneer ik de auto weer start is de headunit binnen 1 sec opgestart (en dat kan niet, bij een koude boot duurt dit ong. 20 sec).
Nu ben ik bang dat de headunit in een soort slaapmodus zit maar tegelijk wel mijn accu leeg trekt.


Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing?


Ik heb al een shutdown app geprobeerd, omdat de radio sowieso geroot is. Echter lijkt de radio alweer (in een zwart scherm) te booten. Je ziet hem afsluiten, dan haal ik mijn sleutel uit het slot en wanneer ik de auto na 1 min start is de unit weer in 1 sec opgestart.


Alvast bedankt voor de reacties!


Groet,


Mike

JohanColt

Weet je een radio een "geschakelde spanning" en een "vaste spanning"
Ofwel er komen 2 stroomdraden als voeding.
Zoals ik jouw probleem lees, zijn deze twee omgewisseld, waardoor je radio "aan blijft" in plaats van volledig uit gaat.

tekkel