Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Newbie

Filluar nga Painless, Prill 23, 2013, 11:40:15 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Painless

Goedenavond allemaal

Frank Goossens is de naam.
Sinds een week of twee ook eigenaar van een Space Star.
Uit 2000 met 185000 op de klok.
We hebben al ervaring met twee Pajero's en die kun je makkelijk tot 3 ton doorrijden, dus dit leek me ook geen foute keus.

Ik knutsel zelf nogal wat aan onder andere auto's. Deze ben ik ook nog mee bezig: vloeistoffen verversen, cruisecontrol inbouwen en kleine slijtages verhelpen.
Ik kom dus ook graag bij van Deijne, voor de vervangingsdelen.
Onze Mitsubishi-dealer is een prima zaak en als er iets is waar we niet uitkomen, dan staan ze me met raad en daad bij.
Vaak zonder er veel voor te rekenen.

Ik ben 53 jaar, getrouwd, vader van drie volwassen kinderen en ik bouw websites, netwerken en mooie tanden.
Maar daar kun je ook de hele dag niet mee vullen. Toch?

Eagle1982

Welkom Frank,


Maar praatjes vullen geen gaatjes XD


Welkom hier, en veel plezier op het forum ;)


Groet,


Eagle

Verk

Veel plezier met de Space Star.




Groetjes van een andere newbie (spacestar sinds een vorige week zaterdag)




Remco

Eagle1982

PS.

Had er zo snel even niet op gelet, maar bent u op de hoogte van de belangrijke punten bij een GDI en dan met name de te gebruiken motorolie?
GDI is namelijk gevoelig voor dit soort dingen.

Te dikke olie resulteert in mindere prestaties en tikkende klepstoters.


De te gebruiken olie moet een vol syntheet zijn met een Viscositeit van 5W30 of 10W30 voor performance motoren.
Gebruik dus bij voorkeur geen bulkolie van garages.


;)

Space Star 1.6

welkom mederijder ! :)

ik ben ook een troste bezitter van space star al 3,5 jaar  ;D

wij zijn benieuwd naar de foto's van je space star.

ben benieuwd hoeveel t kost cruise control.

en bij van deijne ga ik niet wat bestellen... ik heb slechte ervaring mee. 12 euro verzendkosten verspild door 2x retour. het was boordcomputer. zie je wel in mijn topic. space star heeft kwaaltje voor boordcomputer.

veel plezier ermee.

groetjes

Verk

Kosten Cruise control vind ik ook interessant...

glasman

WElkom bij het clubje
maare cruize control?
Dat klinkt niet verkeerd
Vertel ons er meer over (kosten ,merk,enz)
Groet uit Kampen

SpaceStar 2003

Hallo, Ook net nieuw op het forum, sinds Oktober 2012 in bezit van een Space Star 1.6 2003 met 171.000 km op de klok.
Ik heb 2 weken geleden zelf cruise control ingebouwd, een John Gold AP-300/GC-30, en het werkt perfect !

SpaceStar 2003

Kan iemand mij vertellen hoe ik een afbeelding kan bijvoegen op dit forum, Wil graag m'n Space Star laten zien...

Space Star 1.6

Citim nga: SpaceStar 2003 ne Maj 04, 2013, 09:03:27 PD
Hallo, Ook net nieuw op het forum, sinds Oktober 2012 in bezit van een Space Star 1.6 2003 met 171.000 km op de klok.
Ik heb 2 weken geleden zelf cruise control ingebouwd, een John Gold AP-300/GC-30, en het werkt perfect !

graag even voorstellen in een nieuwe topic.  ;)

Willem.deboer

#10
Is het makkelijk om deze zelf in te bouwen? Ik kom verhalen tegen dat de ECU er vaak al helemaal klaar voor is en je alleen de knopjes hoeft toe te voegen. Ik wil het graag doen op mijn 2004 Spacestar 1.6. Is er ergens een howto op internet te vinden, of heb jij die?