Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

parkeer sensoren

Filluar nga bennic, Nentor 06, 2014, 08:47:47 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

bennic

Hallo forumleden,


effe een vraagje, is het een beetje makkelijk om de achterbumper te demonteren want ik wil graag parkeer sensoren plaatsen.
Het gaat hier om een Outlander sport bj 2007
Misschien heeft er iemand een beschrijving voor mij hoe het een en ander vast zit?


Alvast bedankt voor de antwoorden,
Gr Ben


van_den_berg

Wil je originele plaatsen of de aftermarket?
In principe kan de bumper hiervoor gewoon blijven zitten.
Verder is het een makkelijke klus, ook als je de bumper wel los wil halen.


Succes.

bennic

ik heb van het weekend de auto op de brug gehad en inderdaad je kan er zo bij zonder je bumper los te maken.
Maarja ik wil ook nog graag een carkit plaatsen en nu zie ik ook mooie dubbeldin radio's met bleutooth en achteruitrijcamera dus misschien word dat het dan wel, moet alleen kijken of die dubbel din wel in het dash board kan plaatsen.


gr Ben


van_den_berg

Citim nga: bennic ne Nentor 11, 2014, 08:07:22 MD
ik heb van het weekend de auto op de brug gehad en inderdaad je kan er zo bij zonder je bumper los te maken.
Maarja ik wil ook nog graag een carkit plaatsen en nu zie ik ook mooie dubbeldin radio's met bleutooth en achteruitrijcamera dus misschien word dat het dan wel, moet alleen kijken of die dubbel din wel in het dash board kan plaatsen.


gr Ben


Hallo Ben,


Outlander sport 2007 of outlander 2007?

bennic

Hoi Mitsu1978,
waaraan kan je zie of je een sport of een gewone outlander heb?
gegevens van mijn outlander zijn:
OUTLANDER I (CU_W)
Uitvoering:   2.0 (CU2W) 100kw


gr ben

bennic

Vandaag bij amayama.com een paneel besteld om een dubbeldin radio in te monteren,





ben benieuwd of het allemaal aankomt hier in Holland.


Als het allemaal ingebouwd is, ziet het er dan zo uit





Gr Ben

Chaoth

Ziet er goed uit! Hopelijk sluit alles zo mooi aan als op het plaatje.

bennic

Ik hoop het ook Chaoth, als het allemaal klaar is zal ik een foto plaatsen.
(moet ik wel het paneel binnen krijgen :) )

bennic

Gisteren bericht gekregen dat het paneel niet meer leverbaar is! :(
Word dus weer effe verder zoeken.

Chaoth


bennic

Vandaag bij de Mitsubishi dealer geweest voor een aantal puntjes die onder garantie nog gemaakt moesten worden. Vraag aan de balie medewerker of hij zo'n paneel kon bestellen (naar mijn weten niet leverbaar in Nederland), hij tikt het nummer van het paneel (MR590095HA) in zijn computer en wat denk je....... leverbaar, morgen in huis en dat voor €57 ex btw.
Zal mij benieuwen!

CvW

Lachen! Wedden dat het paneel morgen klaar ligt bij de dealer? Dat geloof ik wel als het voorraadsysteem van Mitsubishi aangeeft dat het er is.  :D

bennic

update


Vanmorgen gebeld door de dealer, het paneel is binnen het is alleen de verkeerde, eentje voor de handmatige airco.
Hij gaat er achteraan om toch nog het juiste paneel te bestellen.


word vervolgd........

Chaoth

Als je zo lang moet wachten als ik, ben je een half jaar verder :P

Eagle1982

Citim nga: bennic ne Dhjetor 17, 2014, 08:22:24 MD
MR590095HA


Balen man dat de "MR590095HandmatigeAirco" de verkeerde is.
En natuurlijk staat die HA niet voor Handmatige Airco maar voor de interieurkleurcode  :P
Maar kwam wel ff lekker uit om het aan te halen.


Hopen dat er snel een goed exemplaar komt voor je, en dat die dan nog leverbaar is.


Succes in ieder geval.