Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

ASX Outdoor

Filluar nga Alfredo, Dhjetor 02, 2019, 10:49:10 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Alfredo

Hallo forum vrienden,


Wie van jullie weet welke bandenmaat er op de Mitsubishi ASX Outdoor liggen. Kan het nergens vinden!


Met vriendelijke groet,
Alfredo
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Stephan

De Mitsubishi ASX Outdoor, is die destijds niet alleen voor de Zuid-Amerikaanse markt geproduceerd? Import? En zitten daar niet dezelfde banden onder als de andere ASX'jes? Uit mijn hoofd bandenmaat 225/60/17.

Alfredo

Hoi Stephan,

Dat zou zo maar eens kunnen. is ook niets over deze ASX te vinden.
Heb mijn ASX nu net 3 weken maar bevalt me erg goed.
Eens wat foto's van mijn auto hier plaatsen.
Helaas is dit forum niet erg actief, als ik het mag zeggen.

Maar dat kan ook aan mij liggen, kom van clioclub.nl af.

art Alfred
ps bedankt voor je info
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Stephan

Nee, het is hier aardig stil inderdaad. Maar dat hebben we deels zelf ook in de hand.
Heb lang lang gelden ook eens op een clio-forum gezeten. Weet niet meer of het de clioclub.nl was.

Goosman

#4
Er is nu eenmaal weinig te klagen over de ASX.... :) .
Ik heb een paar Renaults gehad, daar was dat hééél anders, en met onze tweede autootje, een 2004 Panda, heb ik ook regelmatig hulp nodig van het forum. Met zo'n Fire motortje is weinig mis, dat loopt altijd wel, maar in tegenstelling tot Mitsu, neemt Fiat geen verantwoordelijkheden als er obviously designfouten zijn die leiden tot falende onderdelen.