Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Aankoop Mitsubishi Outlander 2010/2011

Filluar nga Wolfje75, Maj 30, 2018, 08:49:48 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Wolfje75

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb me aangemeld, omdat ik graag een Outlander van 2010 of 2011 wil gaan kopen. Ik zelf wil deze auto omdat ik meer ruimte nodig heb dan in mijn Seat Altea. Onze 3 kinderen hebben toch wat meer ruimte nodig. Ik vraag me wel steeds af, waarom ik er nagenoeg geen 1 zie rijden in de 2.0 147pk uitvoering met Jet fighter neus. Ik hou ook al een week of 4 alle auto verkoopsites van Nederland en Duitsland in de gaten en daar zie ik ook weinig verloop in. Is er iets mis met dit type wat ik niet weet? Waar moet ik op letten bij de aankoop van deze auto?
Ik heb proef gereden in 2 handgeschakelde modellen en wil morgen ook nog met een automaat gaan rijden. Wat is aan te raden? 1x per jaar wil ik er ook een caravan van 1400kg aan hangen. Dit zal geen probleem zijn voor deze auto toch? Alle informatie is welkom. Bedankt alvast!

Wolfje75

Meer lezers, dan mensen die reageren hier. Erg jammer. Ik kan wel wat gebruikerservaringen gebruiken.

Entharion


Hallo Wolfje,


Zelf heb ik geen outlander, maar ik denk dat de 170pk sterke 2.4 met 4WD wat geschikter is om zo'n zware caravan te trekken, maar ze mogen allebei tot 1600kg...


Hij is dan wel gelijk een stuk zwaarder
Meer info: https://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id1=55136&id2=60421


Groetjes,


Rens

Wolfje75

Voorheen trok ik de caravan met een Altea met 150PK, dat ging ook prima. Meer verhogen is natuurlijk altijd welkom, maar hij hangt er maar 1x per jaar achter, dus daar wil ik de rest van het jaar niet voor bloeien wat betreft het verbruik en de wegenbelasting.

Entharion

Citim nga: Wolfje75 ne Qershor 07, 2018, 08:33:18 MD
Voorheen trok ik de caravan met een Altea met 150PK, dat ging ook prima. Meer verhogen is natuurlijk altijd welkom, maar hij hangt er maar 1x per jaar achter, dus daar wil ik de rest van het jaar niet voor bloeien wat betreft het verbruik en de wegenbelasting.


Dan volstaat de 2.0 beter, dan zit je ook niet met die zware 4wd die je mee moet slepen (en het verbruik inderdaad) Ik ken iemand die zijn racewagen ermee trekt naar het circuit dus moet lukken :)

Alfredo

Citim nga: Wolfje75 ne Qershor 07, 2018, 11:45:00 PD
Meer lezers, dan mensen die reageren hier. Erg jammer. Ik kan wel wat gebruikerservaringen gebruiken.




Goedemorgen Wolfje75,


Hoe is het afgelopen?


Ik ben nieuwe op dit forum, en ja merk ook dat dit forum niet heel actief is, wat ik ook erg jammer vindt.
Ik heb zelf nu 11 dagen een ASX gekocht omdat ik met een boot achter de auto rij, en van jeep naar clio3 ben gegaan. Clio3 mag ook best veel trekken, maar vermogen is niet altijd fijn, koppel daar interne is belangrijker. Clio was diesel en heb ik laten chippen, waardoor hij 40% meer vermogen en een hoger koppel kreeg.


ASX gekocht om van het diesel gezeur af te zijn, en toch weer lekker hoog te zitten zoals de 4x4 dat had, maar nu een stuk minder verbruik hahahahaha


art Alfred
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.