Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Schakelbusjes Carisma perikelen

Filluar nga Carisma16, Janar 17, 2021, 11:08:48 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Carisma16

Goedemorgen!
Na mij voorgesteld te hebben in het juiste forum wilde ik eigenlijk de deur in huis vallen met een vraag wat mij nu belemmerd in het gebruik van de auto...
Ik heb gister de voorste schakelbusjes vervangen echter heb ik blijkbaar wat verkeerd gedaan..
De auto schakelt nu heel stroef en ik krijg hem niet meer in zijn R of in de 2
Daarnaast lijkt het alsof hij in de neutraal een beetje scheef aan het hangen is naar rechts
Wat doe ik verkeerd?


Alvast bedankt

Jerry

Hoi,Ik heb vroeger ook een carisma gehad en een beetje problemen met het schakelen omdat de busjes versleten waren. Had dit in eerste instantie opgelost door er extra rondellen tussen te plaatsen. Dit is echter maar een tussentijdse oplossing. Daarna een nieuw setje originele busjes aangeschaft en deze geplaatst. Zeer simpel en snel gedaan omdat je er heel makkelijk aan kan. In principe kan je ook niets verkeerd doen behalve het te vast aantrekken van de bevestigingsbout die door het busje gaat. Dit moet aangedraaid worden zonder de vork, waar het busje inzit, verplooid. Deze vork moet soepel kunnen bewegen in alle richtingen maar mag ook weeral niet te los zijn want anders heb je te veel speling en krijg je weer problemen om te schakelen. Succes.