Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

nieuw hier! meteen een vraag

Filluar nga J@@p, Shkurt 11, 2014, 03:22:19 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

J@@p

Hallo allemaal


Ik ben Jaap.
kom uit Haarlem
ik ben getrouwd en heb 2 kinderen
en sinds zaterdag J.L. bezitter van een Outlander sport invite+ 2.0 uit 04-2007


onderweg naar huis in de nieuwe tunnel op de A2 bij Utrecht viel het mij op dat niet alle tellerverlichting werkt.


weet iemand welke lampjes daar in horen, en of die ook in een andere kleur te verkrijgen zijn.


robsel

Beste Jaap,
Welkom op dit forum en veel fijne kilometers toegewenst met je Outlander Sport.

Om je vraag te beantwoorden is mijn eerste optie gezien het feit dat je de wagen pas een paar dagen in je bezit hebt om terug te gaan naar de garage of dealer waar de wagen vandaan komt om dit euvel te verhelpen.

Ik weet niet of er een draaiknop(je) in de auto zit om de helderheid (+++) van de dashboardverlichting te regelen ???
Ik vermoed dat je anders aan het dashboard moet gaan sleutelen...........

gr
Rob

J@@p

#2
Als eerste bedankt voor de snelle reactie maar, ik heb de auto particulier gekocht en kàn er wel mee terug gaan maar dat zal dan 300 km retour worden, en nee het is niet zo dat de boordverlichting gedimd was.

Dus in het kader der brandstofbesparing dacht ik het zelf te gaan doen.
Ik ben zelf op zich wel handig genoeg om het euvel te verhelpen.

Maar voor ik alles uit elkaar haal dacht ik dat het wel handig zou zijn als ik de vervangende lamp(led)-jes in huis te halen
dus mocht er iemand weten welke lamp-(led)-jes hier in horen of passen hoor ikk het graag


Groet Jaap 8)

Eagle1982


Welkom hier Jaap.

Outlanders zijn echt mooie wagens, veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Wat betreft die dashboard verlichting twijfel ik een beetje tussen T5 en T7, ik kan het op gezochte foto's niet heel duidelijk zichtbaar krijgen.

J@@p

oke bedankt.
Dan ga ik de tellers er uit halen en dan met een defect lampje naar de automaterialenzaak en daar nieuwe kopen.
Had gehoopt de pitten in huis te hebben voor ik aan de gang zou gaan.
Maar dan maar twee keer uitbouwen  :-\

J@@p

ondertussen bij verschillende automaterialen zaken langs geweest met een uitgebouwd lampje in de hand,
niemand had het benodigde lampje dus uiteindelijk langs de dealert en daar maar gekocht.
beetje jammer dat je dan dus ook meteen "gouden" lampjes krijgt :-X (tenminste daar is de prijs wel naar).
nieuwe lampjes er in en ik kan "het licht"weer zien 8)

Taxloss

Dag Jaap.

Welkom. En mooi dat het opgelost is. Jammer dat de prijs zo hoog was!