Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Even voorstelllen, binnenkort Outlander bezitter?

Filluar nga foxxx1969, Tetor 06, 2013, 10:39:09 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Chaoth

100.000 km op remblokken? Doe je netjes... Bij mij waren ze na 10.000 km op :P

Waterkastanje

Mijn wagen is net voor 60.000km onderhoud uit de garage terug, voorste remblokken vervangen , achteraan nog ok.
100.000km lijkt me sterk, 40.000km dat is wel erg vlug.

foxxx1969

Heb bij mijn huidige Focus pas met 120k de remblokken vervangen. Daarvoor een Peugeot 306, was omstreeks 110k. Maar de Outlander is een zware jongen, dus het kan.


Niet dat ik klaag hoor, ik neem hem toch wel. :D

foxxx1969

Blondje is binnen 8)
Van het weekend maar gelijk 1000 km gereden. Moet zeggen zit en rijdt fantastisch. 19 inch voelt wel iets onrustig aan.... maar da's wennen lijkt me.


MMCS heeft nog wat aandacht nodig, heb niet de tijd gehad/gevonden om alles uit te zoeken. Waar ik nu mee geconfronteerd word is dat als mijn Blackberry gekoppeld is en ik krijg een mail binnen op de blakcberry de MMCS overschakelt op de telefoon. Ongewenste situatie, moet even uitzoek hoe dat zit, want ik krijg er ongeveer 40 per dag binnen.


Vrijdag naar de garage voor zijn 5 jaarlijkse beurt :'(  en de winterbanden erom leggen. Voelde hem ook iets naar links trekken, dus heb gevraagd of ze de wielen willen balanceren/kijken of uitlijnen noodzakelijk is.