Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Project ASX - Alfred

Filluar nga Alfredo, Nentor 25, 2019, 06:41:50 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Alfredo

Hallo allen,

Mijn naam is Alfred en ben getrouwd met mijn lieve vrouw Jeannie.


Heb de auto als hobby en dagelijkse auto, miste gewoon de hoge instap. Mijn vorige auto was een verlaagde Clio3, waar ik erg fijn mee heb gereden, maar door de lage km en het gezeur over diesel in NL naar een benzine auto gaan zoeken. Die moet ongeremd een boot, (in mijn geval) van 570kg mogen trekken. Op zoek gegaan naar een mooie Vitara. Maar die mag maar  400kg  ongeremd trekken, bij de Mitsubishi ASX terecht gekomen.

Gister een Mitsubishi ASX van 12-10-2017 gekocht. Nu komen er twee zware weken aan tot het moment dat ik hem kan komen ophalen.
Na 7 jaar Clio3 1,5 dci te hebben gereden, de stap gemaak naar de ASX, waarom? Een ruime auto en veel comfort en erg belangrijk de hoge instap.
Nu lekker op jullie site veel info opdoen.


Van de week telefoon gehad van de garage, ik de auto ophalen.
Vandaag snel naar Noord-Holland geweest, en vanaf nu 14,00 uur eigenaar van een mooie ASX.
Wat rijd deze auto geweldig, wel even wennen van een turbo diesel naar een turbo loze benzine motor. Maar ach, straks mogen we toch maar 100 km per uur rijden.
Moest gelijk aan de tijd denken van mijn jeep!!!


De plannen met mijn ASX
:



Wat is er al gedaan:

-Achterklep clean, emblemen gaan er af. Ook de nodige stickers gaan er af. (gedaan op 08-12-2021).
-Nieuwe  originele 18' velgen, en Michelin crossclimet 4 banden, in de maat 25x50x18" op laten draaien. (gedaan op 06-03-2021).
-K&N filter 33-3015 Replacement air filter (gedaan op 27-12-2019)
-LED interieurverlichting X-tremeUltinon Led 6000 K (gedaan op 14-04-2020).
-Led Verlichting kofferbak X-tremeUltinon Led 6000 K (gedaan op 27-12-2017).
-Led verlichting nummer plaat X-tremeUltinon Led 6000 K (gedaan op 02-12-2017).
-Led verlichting achteruitrijlampen (gedaan op 21-04-2020).
-Luxe nummer plaat (gedaan op 03-12-2019).
-Trekhaak (gedaan op 02-12-2017).
-Ferodo DS2500 remblokken (gedaan op 21-12-2021)
To Do List:
-Waylens Secure360 4G Dashcam (Zoektocht is gestart).Ben er achter dat deze niet bekoop is in NL
-Remklauwen spuiten in Koper metalliek (Bij beter weer)-Brembo High remschijven 17 of 18 inch-RVS uitlaat Kijken of dubbel mogelijk is?
-Carifex Premium LED Headlight Bulb Sets
-Silvervision knipperlichten

Hoop hier nog veel foto's van jullie ASX gezien, om ideeën op te doen.


met vriendelijk groet,
Alfred
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Stephan

Welkom Alfredo. Bij onze ASX zitten er ook geen letters en emblemen meer op de achterklep. Veel mooier. Hopelijk kun je was foto's laten zien van de vorderingen. Succes ermee in ieder geval. ...en vooral; veel plezier met de ASX!

Alfredo

#2
Hoi Hoi,

Wie kan me verderhelpen.
Is het mogelijk om ramen automatisch, te laten sluiten bij het verlaten van de auto.

Ik heb even een middagje zitten expermiteren met de sleutel in het portierslot van de bestuurder.

is het mogelijk om met de sleutel b.v.b. 3 keer maar links te draaien en 1keer rechts de auto andere te programmeren.
Of is deze optie niet bij Mitsubitshi ASX mogelijk?

Het is me nog niet gelukt :( :( :( :( :(
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Alfredo

#3
Vandaag LED verlichting binnen voor de binnen verlichting.


ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Alfredo

Ook de kenteken verlichting en de kofferbak verlichting zijn nu Led.
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Alfredo

#5
Led verlichting ASX, achteruitrijverlichting
Philips W16W 6000 K
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Stephan

Goed bezig! Bij de binnenverlichting is het verschil duidelijk zichtbaar.

Alfredo

#7
Citim nga: Alfredo ne Nentor 25, 2019, 06:41:50 MD
Hallo allen,

Mijn naam is Alfred en ben getrouwd met mijn lieve vrouw Jeannie.


Heb de auto als hobby en dagelijkse auto, miste gewoon de hoge instap. Mijn vorige auto was een verlaagde Clio3, waar ik erg fijn mee heb gereden, maar door de lage km en het gezeur over diesel in NL naar een benzine auto gaan zoeken. Die moet ongeremd een boot, (in mijn geval) van 570kg mogen trekken. Op zoek gegaan naar een mooie Vitara. Maar die mag maar  400kg  ongeremd trekken, bij de Mitsubishi ASX terecht gekomen.

Gister een Mitsubishi ASX van 12-10-2017 gekocht. Nu komen er twee zware weken aan tot het moment dat ik hem kan komen ophalen.
Na 7 jaar Clio3 1,5 dci te hebben gereden, de stap gemaak naar de ASX, waarom? Een ruime auto en veel comfort en erg belangrijk de hoge instap.
Nu lekker op jullie site veel info opdoen.


Van de week telefoon gehad van de garage, ik de auto ophalen.
Vandaag snel naar Noord-Holland geweest, en vanaf nu 14,00 uur eigenaar van een mooie ASX.
Wat rijd deze auto geweldig, wel even wennen van een turbo diesel naar een turbo loze benzine motor. Maar ach, straks mogen we toch maar 100 km per uur rijden.
Moest gelijk aan de tijd denken van mijn jeep!!!


De plannen met mijn ASX
:



Wat is er al gedaan:

-Achterklep clean, emblemen gaan er af. Ook de nodige stickers gaan er af. (gedaan op 08-12-2019).
-Nieuwe  originele 18' velgen, en Michelin Privacy 4 banden, in de maat 245x40x18" op laten draaien. (gedaan op 06-02-2021).
-K&N filter 33-3015 Replacement air filter (gedaan op 27-12-2019)
-LED interieurverlichting X-tremeUltinon Led 6000 K (gedaan op 14-04-2020).
-Led Verlichting kofferbak X-tremeUltinon Led 6000 K (gedaan op 27-12-2017).
-Led verlichting nummer plaat X-tremeUltinon Led 6000 K (gedaan op 02-12-2017).
-Led verlichting achteruitrijlampen (gedaan op 20-04-2020).
-Luxe nummer plaat (gedaan op 03-12-2019).
-Trekhaak (gedaan op 02-12-2017).




To Do List:

-Waylens Secure360 4G Dashcam (Zoektocht is gestart).Ben er achter dat deze niet bekoop is in NL
-Remklauwen spuiten in Koper metalliek (Bij beter weer)
-Ferodo DS2500 remblokken
-Brembo High remschijven 17 of 18 inch
-RVS uitlaat Kijken of dubbel mogelijk is?
-Carifex Premium LED Headlight Bulb Sets
-Silvervision knipperlichten

Hoop hier nog veel foto's van jullie ASX gezien, om ideeën op te doen.


met vriendelijk groet,
Alfred

ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.