Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

PaulvdH stelt zich voor...

Filluar nga PaulvdH, Gusht 28, 2015, 08:16:34 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

PaulvdH

Hallo mensen,


Mijn naam is Paul, ik ben 42jr, heb 2 kids en ik woon met mijn vriendin en haar kids in Sittard.


Sinds 28 juli ben ik de trotse eigenaar van een Grandis 2.4 InSport, automaat uit 2009 in de kleur Mercury Silver.
De auto is door de vorige eigenaar altijd heeeeel erg netjes onderhouden en heeft pas 34.000km op de teller staan.
Aangezien ik mijn kids 1x in de 2 weken in Enschede mag ophalen, komt de lage km.stand goed uit. In combinatie met mijn LPG installatie uit mijn vorige auto, heb ik nu een mooie combi voor hopelijk jaren rijplezier.
Ik heb mijn installatie in de kofferbak liggen en voor de Grandis is er een nieuwe 70l LPG tank ingekomen. Tankaansluiting netjes weggewerkt achter het tankklepje... :)


Aangezien ik van jongs af aan een Alfa Romeo fan ben (heb een Alfa 75 als hobby auto) viel het me zwaar om mijn 156 weg te moeten doen, maar sinds ik met deze Grandis rij, is de hoge zit icm de automaat wel erg lekker cruisen naar Enschede en mijn werk.


Ik ben erg benieuwd of Mitsu rijders ook een actief forum hebben, net als de Alfa Romeo liefhebbers. Ik laat me verrassen!! :)


Groeten en wie weet tot ziens!!

[verwijderd door de beheerder]

Marcuz77

Welkom hier, mooie wagen met een lage kilometerstand.
Ik hoop dat we je niet teleurstellen met het forum.
Voor de rest nog plannen of hou je hem zo?
Doe je het onderhoud zelf?

PaulvdH

Ik ga zelf een afdekplaat maken voor de kofferbak (ivm de LPG tank) en verder denk ik dat ik het onderhoud door de Mitsubishi garage Gelissen in Sittard laat doen, zodat ik mijn mobiliteitsgarantie europa houdt.
Door een spieraandoening kan ik helaas niet meer zo veel onderhoud plegen aan de auto, alleen als ik me "goed voel".
Dus de hobby auto blijft, maar de daily driver stuur ik netjes naar een garage....


Verder komt er mei-juni volgend jaar nog een trekhaak onder om de vouwwagen te gaan slepen naar Bella Italia. :)

Xaan

Ah, ook een InSport, mooi ook in die kleur!

Welkom, hoewel het hier minder druk zal zijn dan op het Alfa-forum ;)