Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

vragen radio/banden

Filluar nga Holie2, Tetor 23, 2019, 08:22:50 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Holie2

Hallo
Ik heb vandaag proefgereden in een outlander van 2008 omdat ik van plan ben er één te kopen.Gisteren heb ik dit forum wat doorgebladerd voor wat algemene indrukken.Maar nu, na de proefrit, heb ik wat vragen.
18 inch wielen wordt mooi gevonden en die zaten er ook onder.........maar ik vond dat hij bij de oprit en afrit van de snelweg snel "rolde" over de voorwielen (zo goed als nieuwe Yokohama banden) hij stuurde wel heel licht.

De standaard radio/CD speler. is er een aansluiting mogelijk voor een MP3 speler/GSM?Is het mogelijk de hele unit te vervangen door een unit uit het 2010 model? (met dat schermpje)
Outlander 2007 - 2.4 liter 170 PK

Alfredo

Hoi Hoi,

Ik had 16 inc onder mijn auto, en gelijk bij een banden boer gelijk 18inc velgen met banden gekocht, hier liggen nu Michelin zomer banden onderen rijden super fijn. Als ik nieuwe banden moet kopen gaan dat all season banden worden ( dacht ik.) Maar nu twijfel ik hier over of ik toch niet voor de Michelin Latitude in 235x50x18 daar we toch geen winters meer krijgen.

Kijk ook even naar de rubbers van de stabilisatie stang of deze niet versleten zijn, zeker met drempels erg vervelend rijden als deze versleten zijn.

lees graag een reactie hoe het is afgelopen.
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Holie2

Hallo
Ik heb er ondertussen één gekocht van 2008.
Zitten 16 inch wielen onder met winterbanden maar ik heb al 18 inch met versleten zomerbanden.
Ik ben aan het uitzoeken welke maat banden ik het beste er om kan laten leggen.
Outlander 2007 - 2.4 liter 170 PK

Alfredo

Citim nga: Holie2 ne Mars 23, 2020, 11:23:33 PD
Hallo
Ik heb er ondertussen één gekocht van 2008.
Zitten 16 inch wielen onder met winterbanden maar ik heb al 18 inch met versleten zomerbanden.
Ik ben aan het uitzoeken welke maat banden ik het beste er om kan laten leggen.




Beste,


Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Hier ga je zeker geen spijt van krijgen.
Ik heb dan een ASX ook met 18 inch velgen.
Eind 2020 ga ik voor het eerst voor all-season-banden, winterbanden nemen veel ruimte inbeslagname grote investeringen, en echte winters hebben we niet meer. ( velgen met winterbanden voor mijn oude Clio3 ) raak ik ook aan de straatstenen niet meer kwijt velgen en banden 2 keer gebruikt nog niet eens interessen voor 100 euro de 4.


Ik zo wel een goed merk banden kopen Michelin is echt goed kost wat maar je heb dan ook wat
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Tom84

Ik gebruik sinds een aantal jaar 4seizoensbanden. In de zomer van 2017 heb ik ze eronder laten zetten heb er ongeveer 55000km mee gereden en de eerste 2 banden heb ik nu laten vervangen, de achterbanden kunnen max nog een jaartje. Heb ze tussendoor wel van voor naar achter laten wisselen met de jaarlijkse beurten. Heb trouwens de 16inch, lekker handig met stoepjes  ;D