Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Betrouwbaarheid ASX

Filluar nga Stephan, Qershor 04, 2020, 11:20:32 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Stephan

Toch leuk om te zien dat de ASX in dit artikel (klikkerdeklik) uitkomt op de 4e plaats, als het gaat om de beste tweedehandse auto's. ...het artikel is alweer een jaar oud, maar toch.  :D

Outlander

De consumentenbond deelt in haar zojuist gepubliceerde onderzoek (oktober 2020) een 8.2 aan de Mitsubishi ASX uit. Ja de diamanten in het logo verdienen ze met verve.

h.drost47

Het onderzoek bevestigt mijn ervaringen van de 9 jaar dat ik een ASX heb gehad. In die tijd zonder problemen bijna 150.000 gereden. Vorige week ingeruild. Kreeg er, vanwege zijn betrouwbaarheid, een hele mooie prijs voor.

Goosman

Zo jammer dat Mitsubishi uit Nederland gaat verdwijnen...

Stephan

Citim nga: Goosman ne Tetor 29, 2020, 11:55:05 PD
Zo jammer dat Mitsubishi uit Nederland gaat verdwijnen...
Vertel?

Goosman

Citim nga: Stephan ne Tetor 31, 2020, 12:05:18 MD
Vertel?
Nou, niet in z'n geheel (voor zover nu bekend), maar Nissan en Mitsubishi trekken zich deels terug van de Europese markt volgens verschillende media. Wat daar precies de gevolgen van gaan zijn voor bijvoorbeeld het dealer-aanbod moeten we maar afwachten. Het lijkt me wel dat, indien het aanbod schaarser wordt, de verkopen zullen minderen en de winstmarges voor Mitsubishi-Nederland nog kleiner worden. Hoe lang dealers dan nog overeind kunnen blijven ?

Stephan

Ai, dat zou jammer zijn. We wachten de ontwikkelingen rustig af.

digowa

Ben eigenlijk wel teleurgesteld in mijn ASX. Drukgroep defect binnen de vijf jaar garantie en 100.000 km maar moeten €975 zelf betalen. Dat had ik zeker niet verwacht.

Outlander

Dat zijn slechte berichten. Dat een dealer hiermee weg kan komen verbaast mij. Bovag inschakelen in hoeverre claim haalbaar is.

Outlander

In 2022 eindigt Mitsubishi op de 1e plaats in het onderzoek van de Consumentenbond naar de betrouwbaarheid van auto's.
Mijn ASX vond ik altijd wat stuiteren en kraken als ik over een verkeersdrempel reed. Sinds de jongste onderhoudsbeurt rijd ik flink soepeler over drempels heen.
Wat kan dit geweest zijn?