Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Project Lancer Gotenks **UPDATE*** Auto is verkocht

Filluar nga gotenks, Mars 24, 2014, 06:57:43 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

gotenks

#60
Zo, tijd weer voor een update.
Zoals jullie weten was ik op zoek naar een diffuser. Genoeg sedan uitvoering, slechts 1 sportback uitvoering. Aangezien de sportback uitvoering belachelijk duur is (OEM verkrijgbaar bij de dealer voor 471 euro), heb ik bij verschillende ebay-verkopers nagevraagd of de sedan uitvoering ook zou passen. Niemand kon dit bevestigen, ook de dealer niet. Ik was toch erg overtuigd dat de onderkant van de bumpers niet van elkaar zouden verschillen en toch maar de gok genomen. Ik heb de volgende diffuser gekocht waarvan is gezegd dat deze niet zou passe


En wat bleek. Het past, maar....omdat er al een zwarte plaat aan de achterkant van de sportback is bevestigd, heb je in de hoeken een kleine opening. Dit heb ik gevuld (moet het nog wel verder mooi afwerken) en het geheel met een zwarte lijst afgewerkt. Dit is het resultaat





Ik ben tevreden met het resultaat en de achterkant ziet er veeeel beter uit dan eerst  ;D

Wieger


gotenks

Het is er toch van gekomen. Auto voldeed toch niet aan mijn verwachtingen (zeker als je van een 5 serie komt). Afgelopen weekend is de auto verkocht. Koste nog veel moeite, omdat de Lancer erg incourant is. Er was zelfs een handelaar die weigerde deze auto te nemen, omdat hij wist dat hij de auto niet of zeer moeilijk kon verkopen. Sommige autohandelaren kende dit model niet eens, zo onbekend en impopulair is het.
Ik verlaat het forum en wellicht tot ziens.

trancedrift

Jammer, maar ik snap wat je voelt. Mitsubishi doen echt niks voor de Lancer modellen in Europa. Ik heb mijne vooral gekocht omdat het is wel een prima project platform :) Door geldbesparende praktijken hadden van Mitsubishi alle hun 2007 midden klas modellen op dezelfde platform gezet - Outlander, ASX en Lancer, en zelfs Lancer Evolution. Vooral die laatste was een grote fout voor hun en grote winst voor de kleine auto enthousiasten.

Maar 5-serie gevoel zal je nooit krijgen. Het gevoel van een dikke Duitser krijg je alleen van.. een dikke Duitser, overal ter werld :) Met ongv 5000 euro extra investering en heel veel eigen tijd instoppen kan je wel een sportieve 3-serie qua gevoel krijgen van een Lancer, en ik ben zelf blij daarmee :)

Succes!

Chaoth

Hey gotensk,

Jammer dat je hem hebt weggedaan, maar wat mag er voor terugkomen?