Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Project Lancer Gotenks **UPDATE*** Auto is verkocht

Filluar nga gotenks, Mars 24, 2014, 06:57:43 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

gotenks

Ik ben inmiddels beetje bezig geweest met hier en daar wat aan te passen.
Wat heb ik zoal gedaan:
1. zwart maken van chromen grille met plasti dip (geweldig spul):


het afplakken


eerste laag


het eindresultaat na 5 lagen


2. 20% folie geplakt op de zijruiten. Nog een behoorlijk karwei geweest. Achterrruit moet ik nog doen.
Helaas heb ik geen foto's gemaakt tijdens het plakken


3. Chiptuning
Er is een benzine powersysteem gemonteerd tussen de kabelboom. Het verschil merk je direct.  Auto reageert veel directer en je merkt ook dat het sneller is geworden. Het inhalen op de snelweg verloopt ook veel soepeler. Een extra bijkomend voordeel is dat de motor bij een snelheid tussen 120-140 km/uur een stuk rustiger is geworden.


Wat wil ik nog doen:
- folie plakken op achterruit
- window visors
- mud flaps (ben nog niet hierover uit)
- verlagen ? Ik vind dat de auto al op zich al laag uit ziet, zeker bij de achterwielen. Bij de voorwielen zou het nog wel wat lager mogen
- debadgen achterkant.


Genoeg gepraat hier nog wat foto's nadat ik de auto had gewassen









foto van achterwiel




Space Star 1.6


Chaoth

Nette auto! Leuk gedaan ook dat zwarte :)

Zijn inderdaad kloteruiten om te tinten. Achterruit is helemaal drama (bij de Sedan iig)

gotenks

Bedankt Spacey Davey en Chaoth.


Chaoth hoe heb jij dat gedaan met de achterruit. Ik heb het voordeel dat ik een klep heb. Echter hoe heb je de folie op maat kunnen snijden. Het glasoppervlak aan de binnenkant is namelijk kleiner dan de buitenkant. Aan de binnenkant durf ik niet echt de folie te zetten en op maat te snijden vanwege de verwarmingsdraden. Aan de buitenkant heb ik echter geen goede marker om het goed op maat te snijden.

Chaoth

Dat is bij mij 2 keer gedaan, maar beide keren niet helemaal goed gelukt. Toen had ik er genoeg van en heb ik de hele zooi er weer vanaf getrokken.

trancedrift


Ziet echt vet uit, wit mt zwarte acenten is altijd mooi.

Is de Lancer eigenlijk verlaagd, ziet zeker 2-3 cm lager dan wat ik zou verwachten... of is dat 19 inch velgen dan met wat grotere maat banden?

gotenks

Ik weet niet of het verlaagd is. Wielen zijn 18 inch (225/45/18). Bij de achterwielen is er ongeveer ruimte voor twee vingers. Voor is de ruimte het dubbele ?

xchristox

Echt mooie wagen!!! Wat me wel opvalt zijn de kleine remmen bij de achterwielen, die zien er niet erg krachtig uit voor een Lancer??

Chaoth

Ik merk bij mijn Lancer dat ie vooral remt op de voorste remmen. Die remmen wel als een malle.

gotenks

Zijn standaard remmen, maar ik ondervind hiervan totaal geen hinder.

Ik denk er aan om window visors te plaatsen. Nu heb ik er twee soorten gevonden.

Dit is de gewone uitvoering


Dit is een andere uitvoering


zelfde als tweede foto, maar dan meegekleurd


Wat vinden jullie. Is de andere uitvoering niet 'too ricey" ?, zeker als het dezelfde kleur heeft als de auto ?

xchristox

Gewoon de kleur van de auto vind ik het mooist, zolang je er maar geen paarse velgen onder gooit :p Gatverdamme dat ziet er echt niet uit!

Maargoed ik ben sowieso meer van clean and clear. Niet van die speelgoed kleuren in ieder geval.

Space Star 1.6

http://www.laudorshop.nl/contents/nl/d677.html

Hekoteam smoke kleur raamspoiler.

Smoke kleur staat veel beter met je zwarte velgen.

In witte kleur is echt lelijk!

AcerTracer

Citim nga: Spacey Davey ne Mars 27, 2014, 01:18:28 MD
http://www.laudorshop.nl/contents/nl/d677.html

Hekoteam smoke kleur raamspoiler.

Smoke kleur staat veel beter met je zwarte velgen.

In witte kleur is echt lelijk!


mee eens

Chaoth

Die witte ziet er niet uit, want het doet afbreuk aan het lijnenspel van de auto.

Even nieuwsgierig: hoe ben je op je gebruikersnaam gekomen?

gotenks

Chaoth, ik denk dat jij dat wel weet.  8)

naam komt van Dragonball Z