Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

project ralliartmarthyn cyborg bodykit!

Filluar nga RalliartMarthyn, Korrik 15, 2012, 08:11:06 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

4Koen63

Ik zag 'm trouwens ook op de parkeerplaats staan op het JAF.. Volgend jaar op de MOC stand okey? :D

AcerTracer

Citim nga: 4Koen63 ne Qershor 09, 2013, 03:25:24 MD
Ik zag 'm trouwens ook op de parkeerplaats staan op het JAF.. Volgend jaar op de MOC stand okey? :D

heb hem ook gezien stond daar inderdaad beetje zielig  :D

Space Star 1.6

Citim nga: AcerTracer ne Qershor 09, 2013, 09:36:10 MD
heb hem ook gezien stond daar inderdaad beetje zielig  :D

Yup haha aloneeee... Xd

RalliartMarthyn

Hallo allemaal


Ondank de drukte van school en werk toch nog nieuwe onderdelen gevonden en niet zo maar onderdelen maar de heuse cyborg zr kit. Bestaand uit de voorlip, sidekirts maar ook de zeldzame achterlip. Nu komen deze onderdelen van een Duitse 1600 sport edition af en heeft als extra koplamp en achterlicht covers en  luxe instaplijsten. Daarnaast heeft de auto inmiddels nog een update gekregen, namelijk recaro sporstoelen. Hiervoor moest een nieuw frame gemaakt worden omdat deze stoelen uit een opel astra kwamen.


Maar de nieuwe updates
-       Recaro stoelen
-       Voorbumper lip
-       Side kirts
-       Achterbumperlip
-       Kop- en achterlicht covers.
-       Instaplijsten








4Koen63

Ik vind eerlijk gezegd die koplampcovers niet zo mooi staan,
maar voor de rest ziet het echt super uit!


Ik neem aan dat 't wel allemaal zwart gemaakt wordt he? ;D :P


Fotootje van de achterkant? :D

RalliartMarthyn

Dat zal nog even duren ben ik bang die kon ik 123 niet passen.. en zijn inmiddels al geschuurd
maar het gaat om deze achterlip.





De lampencovers en spiegels worden carbon gewrapt.


4Koen63



RalliartMarthyn

Nou.......De achterlip en de lampen kappen zijn al geïnstalleerd en de spiegelkappen zijn nu in kleur meegespoten, alleen de bumperlip en sideskirts moeten nog gespoten worden. Echter was het steeds te koud om te spuiten. En door school ook te druk om er mee bezig te gaan. Maar ik ben bezig om ze klaar te maken, zodat ze er binnenkort opkomen.





4Koen63

Die achterbumperlip vind ik heel vet! De lampenkappen iets minder eerlijk gezegd :-X


Al met al wel nog steeds een heel stoer bakje!

RalliartMarthyn

dankje.


Ik denk ook dat je het totaalplaatje moet zien.. ik had eerst ook mijn twijfels, want het zat bij de koop in, maar ik vind het toch wel mooi staan. Ik hoop hem binnenkort af te krijgen, maar zit op het hbo dus ben veel met school bezig of anders aan het werk. Als ik alles er op had zitten had ik  het ook wel laten zien.

AcerTracer

vindt het wel wat hebben zo ben benieuwd als alles gespoten is

AcerTracer

vandaag ook jou auto op Wangan Warriors gezien
hier de foto's die mijn vriendin gemaakt heeft





(dit ben ik trouwens  :P )





hoop dat je er wat aan hebt  :P
vriendin baalt een beetje van de regendruppels helaas

RalliartMarthyn

Dankje wel!, maar idd jammer van het weer. heb je alles bekeken en ga je weer naar huis wordt het eindelijk mooi weer.
Ik heb meerdere forum leden hun auto's gezien, maar die van jouw ben ik niet tegen gekomen. Was wel benieuwd.