Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

project ralliartmarthyn cyborg bodykit!

Filluar nga RalliartMarthyn, Korrik 15, 2012, 08:11:06 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

RalliartMarthyn

Hallo allemaal


Na een tijdje druk bezig te zijn geweest met school, heb ik ook weer even tijd gehad om met de colt bezig te gaan.Het is nu eindelijk zomervakantie dus ik heb weer alle tijd om iets te doen, na het werken.


De onderdelen die ik nog wil:
- uitlaatsierstuk
- spatlappen ralliart
- witte rally velgen ( zijn zwarte geworden)
- achterspoiler
- sideskirts en front lip, cyborg
- veerpootbrug
- mistlampen
- zij windschermen
- en nog een paar kleine dingetjes



Maar ik heb een paar ralliart spatlappen op de kop weten te tikken. Alleen hielp het weer niet echt mee om ze te monteren. Uiteindelijk is het wel gelukt, maar naast het monteren van de spatlappen heb ik ook nog de remtrommels geverfd. Maar genoeg gelult de foto's


Uitlaatsierstuk:





De ralliart spatlappen:






Ze waren eigenlijk van een evo 7,8 of 9 maar ze zijn prima om te bouwen voor een colt.
   

jesse2g


4Koen63


Eagle1982

Netjes hoor,


Weer lekker bezig geweest, en nog genoeg te doen ;)


Geniet van je vakantie :)

DannyColt12v

ziet er dik uit die spatlappen alleen valt het uitlaatsierstuk een beetje in het niet :P


Chaoth

- sideskirts en front lip, cyborg

Good luck with those.. Gaat je een vermogen kosten :( (Ben zelf ook Ebay in het gaten aan het houden, maar voor de na-facelift zijn ze helemaal zeldzaam :()

Louwie

spadlapjes zeer netjes.
sierstukje ben ik niet een fan van maar ieder ze ding geef mij maar uitlaat maatje cola fles of groter :-[

Ukkie

idd grote beschuitbus er onder:D
maar netjes gedaan met die spatlappen! zeker een groot fan van:P

RalliartMarthyn

Dat van die bumperlip en side kirts worden idd moeilijk, maar het hoeft niet perse ik ga er niet te veel aan uitgeven.


En dat die uitlaatsierstuk wat klein is maakt me ook niet uit en echt groter hoeft hij ook weer niet. hij is in elk geval groter dan de originele. En om nou een nieuw einddemper met dubbele eindstukken te kopen wordt me ook te veel. Ik heb liever eerst een achterspoiler en velgen. 

DannyColt12v

oke oke is goed om te weten dat niemand ze gaat kopen,dan doe ik het wel :))


kheb nog een compleet race onderstel liggen :P


schokdempers en veren!


is ie meteen goed verlaagd ;)

RalliartMarthyn

nou verlaagt hoeft ie ook niet te worden, anders stuiter ik telkens met mij kop tegen het plafon aan, dat is ook niet echt lekker. Ik zet er wel 16 inch onder lijkt het ook weer wat anders, en hij is zwart dus  die ruimte valt niet echt op

RalliartMarthyn

Zo eindelijk weer een paar updates. Ik ben druk an het werk geweest in de vakantie, maar heb toch tijd gevonden om weer met de auto bezig te gaan. En niet zo'n klein beetje ook.


Nu wordt mijn forum naam ook wat duidelijker, want de auto heeft namelijk ralliart striping gekregen. Deze heb ik uit Engeland laten overkomen. Helaas met de verkeerde kleuren, dus die heb ik nog moeten veranderen, maar dat was geen probleem. Deze sticker zit normaal alleen op de evo's maar ik vind het hier ook wel oppassen. Ook zat er een sticker voor op het ruit bij.








Naast de stickers, een hele andere update namelijk de velgen. Ik wou in de eerste instantie witte velgen en het liefst OZ, maar toen kwam ik deze tegen in een dorp dichtbij. Ze zijn tweedehans, maar er zitten gloednieuwe banden omheen, en het mooie is ze passen direct zonder centreerringen. Het zijn 15 inch oz 35th anniversary velgen.





En een ander onderdeel wat ik graag wou, waren mistlampen. Nu lukte dat niet ondanks mislukte pogingen om de originelen te krijgen. Dus heb ik maar universele gekocht. Een leuke toevoeging is de blauwe ledring, alleen zijn deze voor de show. Deze waren heel makkelijk te monteren, omdat ik de oude opvul kapjes heb gebruikt om ze te monteren. Uit deze kapjes hebben we het midden gehaald, en zo om de lamp geschoven.   







Er is nog een spoiler onderweg dus daar komt straks nog wel foto's van zodra hij er op zit

Chaoth

Ziet er goed uit! Mistlampen heb je ook erg netjes gedaan 8)

4Koen63


Ukkie

zeker vette update, striping is goed gelukt zie ik! en ook nette velgjes der bij!