Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Wie red deze Mitsubishi Cordia.

Filluar nga Cordiafreak, Dhjetor 06, 2014, 08:50:16 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Cordiafreak

Ik weet een Mitsubishi Cordia te staan bij mensen op leeftijd die er niks meer aan doen. De auto staat al 13 jaar stil en heeft in 2000 z'n laatste APK gehad. Een paar losse panelen zijn slecht maar goed te repareren. De onder balken, dorpels, wielkast randen zijn 100% goed.De auto heeft 044470 op de teller maar gezien de lange stil stand moet het blok uit elkaar voor revisie.De Cordia heeft een 2x4 versnellingsbak.Het enige wat niet fraai is is het schutbord bij de paravan. Door stil staand regenwater is het daar gaan rotte maar die onderdelen zijn via mij nog te krijgen.Ik zelf heb geen ruimte voor een zesde voortuig maar gezien de staat mag deze niet naar de sloop.Wie red dit voortuig van z'n ondergang?



































Smitsuart

Oepsss... wat een mooie klassieker !
Zou idd zonde zijn als ie onder de slopershamer gaat ???

Entharion

Als ik nou een garage had, had ik hem zo gered :) Hopelijk heeft iemand anders de kans!

Cordiafreak

Zoals het er nu uit ziet gaat hij naar de sloop. Zelf baal ik er van maar kan niet alles op me nemen want het moet haalbaar zijn.
Als er daad werkelijk niemand geintresseerd is koop ik hem voor het plaatwerk voor mijn project. Dan heb ik er nog ets aan en de rest gaat als nog foetsi!


Denk er nog even over na, het zal geen week meer duren denk ik?