Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Kim's Mitsubishi Lancer (Einde tijdperk :()

Filluar nga Chaoth, Maj 04, 2013, 09:32:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Mits

Da's inderdaad een mooi resultaat. Gefeliciteerd met je (als) nieuwe auto! Jammer dat Drachten voor mij een beetje ver weg is, want goede ervaringen met een bedrijf zijn altijd goed om te weten als ik ooit zelf mijn auto weer in nieuwstaat wil brengen  :P

trancedrift

Wauw, ziet echt goed uit, met all de zwart accenten! En die achterlichten, ze maken mij jaloers!

Chaoth

Vandaag ff bij HC op bezoek geweest om de problemen met Canbus op te lossen. Vanwege de led achterlichten kreeg ik steeds meldingen op de boordcomputer. Erg irritant en moest opgelost worden, omdat ASC er ook mee ophield door de storing(en).

Dus lekker weerstanden er tussen gezet met onze techneut HC (Eagle1982) XD Nu geen storingen meer! :D

Hier ff wat foto's! :D







Chaoth

En nog ff wat foto's van de auto zoals die er nu bij staat. Met de spiegelkapjes, deurgrepen en spoiler nu in kleur! XD






AcerTracer

staat er netjes bij zo spoiler doet het m wel

Chaoth

Even een update.. Niet dat er wat aan de auto veranderd is, maar volgende is wel ff het vermelden waard. :)

Het viel mij op dat er een ratelend geluid uit de versnellingsbak kwam. Aangezien ik allergisch ben voor bijgeluiden, contact opgenomen met de garage waar ik de auto vandaan heb. Heb er gelukkig nog garantie op.

Eerste keer zijn 6 van de 8 lagers vervangen, maar probleem bleef. Hele spul er nog een keer af en de laatste 2 lagers ook vervangen. Nu is de bak weer stil, echter kwamen ze er achter dat de koppelingsplaat verbrand/op was na 65.000 km!  :o Waarschijnlijk verkeerd gemonteerd na de eerste keer er achter weg gegaan te zijn, dus mooi klote.

Nu hebben ze een koppelingsplaat van Luk geplaatst, maar zelfs met deze nieuwe koppelingsplaat slipt hij nog. Dus nu ben ik de auto straks al 2 weken kwijt, omdat we moeten wachten op een koppelingsplaat van Mitsubishi. Die heeft een levertijd van drie werkdagen.

Ik hoop de auto maandag of dinsdag op te kunnen halen en dat de schade financieel mee zal vallen. Wel super dat ze het goed op willen lossen, maar wel beetje sneu, omdat het ze zo bakken met geld kost.

Super Top

Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top


Chaoth

Even een kleine update:

Drinkbekerhouder vervangen door een afsluitbaar exemplaar. Oogt net wat strakker :)


Chaoth

Oké, mijn Lancer gaat dus toch een stukkie zakken.. Zojuist Eibach Pro kit besteld :D

EnnoE34

Mooie auto zo'n Lancer. Hier zie je ze niet veel, in rusland / Oekraine..en waarschijnlijk nog meer ex-sovjet landen is dit een populaire wagen, en niet zonder reden vermoed ik.

Die Eibach set zal je wel bevallen. Ik heb er goede ervaringen mee.

Ukkie



Switcher

Misschien binnenkort een setje dempers van mijn Evo over; ben hard op zoek naar een set Bilsteins (op advies van MD)

Maaruh, hoeveel is jouw Lancer nu waard (aankoop + ombouw + uren)??

Chaoth

#74
Haha, dat valt altijd tegen. Denk dat ie nog zo'n 9000 euro opbrengt als ik um zou verkopen. Bij inruil kreeg ik er 8700 voor. Alles wat ik er in steek levert uiteindelijk niets op. Alleen maar een mooie auto :P

Dit was de goedkoopste uitvoering van de Lancer (Intro edition), maar als ik ermee klaar ben is het een Instyle uitgevoerde Lancer :)