Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Kurd024 stelt zich voor !!

Filluar nga Kurd024, Nentor 26, 2012, 10:05:03 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Kurd024

Hallo,

Ben nieuw hier en raades .. Ik heb een mitsubishi echtwaar haha  is een space star uit 2002 met een 1,6 motor airco en blablabla :p had daarvoor all een galant uit 1999 2.0 g3

En had nog aantal jaren geleden aantal lancers zwarte station uit 1995 top auto daarna een witte sedan uit 1995 en daarvoor een zilvere uit 1997

Maar heb ook veel duitse autos gehad zeer leuke autos passat golf bmw...

En een x een grote fout gemaakt om een franse auto te kopen .. Een renault megane .. Na 1 week all hoge kosten binne maandje maar weggedaan en toen kwam de zilvere lancer uit 1997.

Heb heelveel autos gehad teveel om opte noemen ...
En jaa ben een beetje auto gek.. Owjaa ben woonachtig in nijmegen.. Hoop veel te leren hier..

[verwijderd door de beheerder]

Space Star 1.6

Welkom mederijder :)

Mooie space star :) veel veilige km:)

Nog wat plannen voor space?

Groetje

Kurd024

Dankjewel!

Plannen niet zo heel groot..

Mischien xenonset erin.. Had all blauwe stadlichtjes erin maar die hebben het sinds een maandje begeven..

Voorde rest denk ik velgjes mocht ik ze tegenkomen..

Kurd024

Met de blauwe stadlichtjes nog..

[verwijderd door de beheerder]

Space Star 1.6

het blauwe stadslicht mag officeel niet op openbaar weg. Als je bedoel het is witte leds. dan lijkt het op blauw dan mag het wel.
Ik heb zelf ook witte leds stadslichten, mistlampen is nu dagrijlicht ook leds erin. kenetekentverlichting ook leds  ;D
Leds doen het nog goed. begin dit jaar erin gedaan.

Ben benieuwd naar wat voor velgen  ;)

Kurd024

Jaa die bedoelde ik hahaha witte ledjes die zich voordoen als blauw ..

En eigenlijk zit ik te twijfelen of ik de spacestar zal houden.. Kosten komen eraan helaas :( zou graag wat hulp willen bij het maken van een schating.. Zo moet er een nieuwe aandrijfas op .. Multieriem vervangen(all in bezit alleen nog laten monteren) en natuurlijk de apk komt er weer ik weet dat de apk geen probleem zal worden.. Maar zoals jullie hebben gelezen wissel ik heel veel autos af dat komt omdat ik heel snel verliefd word op iets anders .. Zo had ik vandaag bijna een bora automaat gekocht.. Maar aangezien ik de space star had .. Kon dat niet doorgaan 2autos is gewoon teveel..

Maar me ogenzijn ook gevallen op een 3serie ..



Space Star 1.6

goh duitsers ! zijn slecht !  ;D

onderhoud kosten horen het eenmaal bij auto's. ik moet volgende jaar ook riem vervangen en grote beurt en apk natuurlijk.

je kan toch niet elke jaar een ander auto kopen zodat je geen onderhoudkosten hoef betalen.

bij duitsers betalen je zeker meer dan mitsubishi.

Ik heb een site met feit erin dat duitsers minste betrouwbaar is en dat je veel onderhoudkosten moet betalen. mitsubishi lancer wagon is betrouwbaarste auto afgelopen 15 jaar.

Gewoon space star houden. na onderhoud kan je nog jaren lang mee !

Kurd024

Ik vervang autos niet zo zeer om de onderhoudskosten hoor . Beter nog waneer ik een auto verkoop dan moet het perfect Zijn mocht het niet zo zijn dan meld ik he altijd by de verkoop of in de advertentie... Zo ben ik ook van plan de space star pas te verkopen nadat ik de aandrijfas heb gemaakt de multieriem heb vervangen en natuurlijk wanneer er een verse apk opZit de kosten maak in zowieso

Maar wat kan een aandrijf as kosten ?

Chaoth

Voor onze Peug waren ze een kleine 300 euro.. Zal Mitsu nog wel wat duurder zijn..

Eclipse2G

Mijne was nieuw (niet gedaan) via via wat geroggeld 800€ voor eentje maarja is eclipse.. ;)

Kurd024

0.0

Hoop dat een space star goedkoper is dan eclipse en stiekem ook goedkoper dan een peugot :$