Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Mogelijk Space Star rijder is vanaf vandaag Space Star rijder

Filluar nga spacer, Shtator 29, 2012, 06:21:41 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

spacer

Vanochtend hebben we de Space Star opgehaald. (mede nav de positieve verhalen van anderen op deze site)

We (dat zijn mijn vrouw en ik) beide van beide 50 jaar. Als ik het lijstje van autos zie, zijn we niet erg merkvast geweest de afgelopen 30 jaar.
Even uit mijn hoofd:Polo, Fiesta,Polo,Polo, 121/Colt, Brava, Sunny, Sunny, Sunny, en nu Space Star.
(alhoewel 6 merken en 11 autos)


De Fiat Brava is achteraf gezien de prettigste auto geweest om in te rijden. Het heeft me ook moeite gekost om nu geen Fiat Stilo te kopen. Het was dat we nu probleemloos/goedkoop willen gaan rijden in een auto met comfortabele instap.
(dan valt Stilo helaas af. Kwestie van kiezen met je verstand en niet met je hart)


Met deze eisen zijn we uitgekomen op een Space Star, van 2003, met ongeveer 110.000 op de teller. Zelf zullen we kijken of we per jaar er 25.000 bij kunnen krijgen.  ;) .  Ik hoop dat het hart de gemaakte keuze ook gaat accepteren.
Helaas heeft hij wat vreemde lakbeschadigingen en duidelijk zichtbaar slachtoffer van vandalisme.  (Helaas zal ik hem niet laten spuiten).

Het is even wennen aan de rugleuning van de Space Star. (duwt meer in de lende heb ik het idee).

In de auto zat nog een radiocassettespeler. Deze heb ik laten wisselen met de radio/cd van de Sunny. Nu blijkt dat ik op de grote display ook minder functies heb mbt verbruik en snelheid. (had ik van te voren niet bedacht  >:( . Weet niet of ik het dan gedaan zou hebben).

Op andere plekken op het forum zul je wel berichten kunnen tegenkomen.
Zo heb ik nog vragen over winterbanden/velgen, radio met bluetooth, achteruitrijsensoren en er zullen er nog wel een aantal bijkomen.


Een foto







Space Star 1.6

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst  :)

ik heb ook wat schade hoor  ;) 

het klopt inderdaad dat je geen functies meer hebt op display. omdat je dan geen oringele radio meer hebt
Ik vind niet erg. ik kan gewoon temperatuur, verbruik per 100 km en klok zien. dat is al genoeg.

veeld plezier met je space star  :)

racingbones

Toch kun je de info op het display veranderen. Dit moet je doen voordat je de auto start. Je kunt dan kiezen uit verbruik, gemiddelde snelheid of de (geschatte) afstand die je nog kunt rijden met deze tank. Deze instelling blijft dan op het display staan.
Uit het hoofd (weet het dus niet zeker): linkerknop indrukken van het display, dan het contact aanzetten. dan kun je met de andere knop kiezen, of met de linkerknop zelf, dat weet ik niet meer.

spacer

Weet nu ook hoe mijn 'Blauw' heet: 'Midnight blue P'   :)

Space Star 1.6

Haha :) mijne is bolsena blue :P er zijn genoeg brochure te koop op marktplaats als je leuk vind er eentje in huis hebben :)

spacer

Zie wel op marktplaats folders van de  1999 of 2004.
De 2003 heeft andere achterlichten als de 2001 (dus ook als de 1999).
Zie jij iets van de 2003?

Space Star 1.6

hmm ik heb net gekeken heeft maar 1 folders uit 2004 uit duitsland...
toen ik ging zoeken vorig jaar waren er wel 10 folders van space star.

balen.. ooit kom je wel tegen op marktplaats  :)