Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen Herwin

Filluar nga Herwin, Korrik 07, 2012, 05:35:26 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Herwin

Goedemiddag!

Mijn naam is Herwin, en ik ben sinds eind januari van dit jaar eigenaar van een Mitsubishi Space Star 1.6 MPI van 2005. Bij aanschaf had de auto 44.000 kilometer op de teller; inmiddels zijn dat er 52.000.
Nadat ik in 1988 (op 19-jarige leeftijd) mijn rijbewijs gehaald heb is de Space Star inmiddels mijn 12e auto. Bijna allemaal Japanners, op de allereerste (een Renault 5) en laatste na (Peugeot 107 als tweede auto, maar dat is eigenlijk ook een Japanner  8) ). Vooral heel veel Nissans gehad, en de Space Star is mijn eerste Mitsubishi. Ingeruild op een Nissan Almera Tino, trouwens.

De Space Star is bedoeld als gezinsauto, en moet daarnaast regelmatig mijn visbootje op trailer voorttrekken. Dat doet ie vooralsnog prima!

Had helaas vandaag een raar probleempje, en heb hierover een topic geplaatst.
Hopelijk kan dit worden opgelost, en kan ik nog jaren van mijn Space Star genieten! Dat is wel de bedoeling, namelijk...

Gr. Herwin




StoneColt

Welkom! Maar eh.. de sneeuw is nu ver te zoeken ;).

Eagle1982

Welkom hier Herwin,


Ik had je in het andere topic al even welkom geheten, maar nu hier ook maar even officieel.


Cool pic  8)


Veel plezier hier op het forum en inderdaad hopen dat we het probleem hier zeer binnenkort kunnen oplossen.

Herwin

 :D Haha, bij ons in het hoge noorden ligt nu gewoon sneeuw, hoor!  8)

Eagle1982

Citim nga: Herwin ne Korrik 07, 2012, 05:47:47 MD
:D Haha, bij ons in het hoge noorden ligt nu gewoon sneeuw, hoor!  8)


Het hogere noorden dan, want hier in Fryslân ligt geen sneeuw, alleen ijs in de sloten.

Space Star 1.6

welkom mederijder  :)

netjes wagen  :)  je zult geen spijt krijgen  ;D  lekker lage km stand !.

KissMyExhaust

Welkom hier..

Veel veilige en prettige km's toegewenst!

Gr Mark

Herwin

Helaas is voor mij het huwelijk met de Mitsubishi niet geworden wat ik ervan verwacht en gehoopt had...In het jaar dat ik de eigenaar ben geweest van mijn Space Star heb ik een paar vervelende dingetjes gehad, maar het belangrijkste was dat het qua rijden nooit echt 'mijn auto' geworden is...

Daarom heb ik gisteren mijn Space Star, waarmee ik gehoopt had heel oud te worden, ingeruild op een (ja, ik weet het, ik mag niet vloeken) Ford Focus Wagon uit 2007.

Jammer, maar het is niet anders...

Hopelijk komt de Space Star bij iemand terecht die hem beter weet te waarderen dan ik!

Als iemand nog belangstelling heeft voor een paar Mitsubishi dakdragers (voor weinig) of set stalen velgen met winterbanden (à 200 euro) dan hoor ik het wel..

Gr. Herwin

Space Star 1.6

Dat is wel erg jammer. vorig eigenaar heeft gewoon zitten kloten. geen jaarlijkse onderhoudt.
Helaas.

Mijn spacey zit al sinds 2005 bij ons familie. Jaren lang heeft mijn auto ons nooit in steek gelaten !.
geen problemen niks. Jaarlijkse onderhouden. dat is belangrijkste.

Ik vind Ford wel goede auto hoor. het is mooie focus  ;)  hoop dat je plezier krijgt zonder problemen !

Chaoth

Weer een bewijs dat een lage kilometerstand funest kan zijn voor een auto... Ja.. heb er ervaring mee helaas...

Herwin

Ik heb inderdaad pech gehad met de Space Star, en dat heeft natuurlijk een rol gespeeld bij de beslissing hem alweer te verkopen...maar dat was voor mij niet het enige...

Als ik alleen die beschreven probleempjes had gehad, maar het verder een heerlijke auto had gevonden om in te rijden, dan had de Space Star hier nog gewoon op de oprit gestaan...
Maar dat was niet zo...ik kon niet wennen aan het rij-karakter van de Space Star, en vond hem in vergelijking met de Nissans die we vroeger veel gehad hebben veel minder soepel en comfortabel...ik had vaak ruzie met de koppeling, vond het schakelen hakerig, en de motor nogal lawaaiig...uiteindelijk heeft dat voor mij de doorslag gegeven om de Mitsubishi weer weg te doen...

Blijf het jammer vinden, want ik vind en vond Mitsubishi een stoer merk!

Space Star 1.6

is wel idd jammer..

alles wat je beschreeft is bij mijn auto niet zo.

lekker comfo, schakel soepel, stille motor, koppeling makkie !  :)

mja wel jammer.