Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ff voorstellen

Filluar nga H v Lieshout, Korrik 30, 2012, 11:41:53 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

H v Lieshout

ok dus de lmm ik heb vanmorgen een jappensloop gebeld en vroeg er 75 euro voor is dat een redelijke prijs?
en wat je zegt over de toerental klopt
maar ik vraag me af als het nu niet aan de lmm ligt kan ik dan de lmm onderdeel weer terugruilen?

KissMyExhaust

Bij sommige slopers is het mogelijk.. Bij veel niet.
Kopen is kopen, klaar.
Meeste slopers zeggen, als je het hier monteert zodat we zien dat het niet omgeruild wordt oid. dan doen ze het nog wel eens..

Als je zeker wilt zijn van je zaak. Stuur even een emailtje naar info@md-performance.nl met een duidelijke omschrijving van je probleem.
Want hier loopt alles nu kriskras door elkaar.
Hun kunnen je geheid een duidelijk antwoord geven waar je naar kan kijken (zijn gericht op alleen Mitsubishi!), en adviseren wat nette prijzen zijn etc.
Evt bij hun bestellen, heb je nog orginele Mitsu parts ook ;)

Succes

H v Lieshout

ok hij is gefixed was dus toch de lmm voor 75 bij jappensloop in volkel gekocht
alleen het rare was we hadden hem gemonteerd en we wilden rijden maar het bleek in eerste instantie geen verandering
en motormanagment lampje brandde ook weer
dus uitgezet nagekeken en toen weer gestart en stationair laten lopen 5 minuutjes en de rook wat eerst zwart was werd gewoon wolken wit om het ff zo maar uit te leggen
toen weg gereden en hij trok weer als een gek dus ben nu in een happy mode
alleen mijn vraag is
is dit normaal dat het even duurt voordat hij weer normaal functioneert?
heeft het te maken met computer die alle waarde weer moet herstellen?

Eagle1982


Klopt dat de ECU de waardes moet herstellen.

Het beste is na het plaatsen van een nieuwe LMM om de ECU weer opnieuw in te leren. (geldt voor vrijwel alle sensoren die met het verbrandingsproces te maken hebben)


Door de accu los te koppelen en na ca. 10 min weer aan te sluiten.
Nu zijn de waarden in de ECU allemaal weer fabrieksstandaard.
Door de wagen 10 min tot een kwartier te laten draaien met verbruikers als airco en radio uit, leert de ECU zichzelf weer in aan de hand van waarden die de sensoren nu doorgeven.


Evo driver

@ HC voor de dieselmotoren hoef je niet de ecu in te leren dat is meer voor de benzine motoren Het kan zijn doordat hij een tijd in "noodloop" heeft gedraaid dat hij even zichzelf moet corriceren maar dat doet hij vanzelf

H v Lieshout

bedankt iedereen ik ben weer blij :D

Eagle1982

Citim nga: Evo driver ne Gusht 01, 2012, 10:56:15 MD
@ HC voor de dieselmotoren hoef je niet de ecu in te leren dat is meer voor de benzine motoren Het kan zijn doordat hij een tijd in "noodloop" heeft gedraaid dat hij even zichzelf moet corriceren maar dat doet hij vanzelf


Ik twijfelde hier idd al enigszins aan bij de diesel, maar zou bij uitvoering geen schade opleveren.
En met de huidige technieken zou het mij niet verbazen, vandaar.
Maar thanx voor de support van een echte Mitsumonteur. ;)

Evo driver

nee schade kan je niet aanrichten maar was alleen maar voor aanvulling :D