Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Mitsubishi zegt in december 2020 alle dealer contracten op.

Filluar nga Outlander, Dhjetor 01, 2020, 07:51:18 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Outlander

Nieuws dat ik zojuist oppak. Tot 2034 gaan ze al hun verplichtingen in Europa nakomen, maar eind 2022 is er geen Mitsubishi dealer meer in Europa te vinden.
Grote kortingen worden in het vooruitzicht gesteld om van de voorraden af te komen. Gek genoeg wordt het nieuwe model hybride van de Eclipse nog wel in Europa geïntroduceerd. Ik rij straks met een collectors item rond.
Jammer voel me al ruim 20 jaar thuis bij dit merk.

Graanschuur

raar dat mitsubishi de plug eruit trekt, ik ben nog maar 3 maanden met dit merk verbonden en ik zie sindsdien veel, erg veel mitsu's rondrijden.En het is niet alleen auto's van het het merk maar ook nog veel meer items... ::)

Outlander

Naar aanleiding van de verscherpte normen betreffende de uitstoot van emissiewaarden in Europa  maar zeker ook gelet op de geringe omvang van de afzet van auto's in Europa, gaat Mitsubishi uit Europa weg. Er valt geen droog brood te verdienen.
Het is sowieso lastig - met uitzondering van Toyota - voor de Japanse automobile Industie in Europa. Subaru, Nissan, Mitsubishi zijn op sterven na dood in Europa. De Koreaanse modellen timmeren tegenwoordig stevig aan de weg. Met lage prijzen, goeie kwaliteit en lange garantietermijnen, hebben de Europeanen de Japanners min of meer van het front verdreven.


Nevolution6RSII

Zat laatst nog te denken : Waar blijven de volledig electrische modellen van Mitsubishi ?!

Zij waren één van de eersten, zo niet DE eersten met dergelijke concept modellen! ::)

Erg jammer om zoiets te lezen in ieder geval! :(