Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Originele velgen 18" voor Outlander

Filluar nga OutlandEric, Dhjetor 31, 2020, 05:24:39 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

OutlandEric

Vanwege aanschaf van "All season banden" is mijn extra set velgen overbodig geworden en te koop.
Het is een mooie set 18" originele Mitsubishi velgen voor een Outlander (2009) zonder stoeprandschade! (zie bijgaande foto's die ik gisteren heb gemaakt)

Op de velgen zijn Vredestein Wintrac 4 winterbanden gemonteerd (225/55-R18 98V) met nog voldoende profiel (± 7mm) en DOTcode 3811.

OutlandEric

Niemand interesse onder deze winterse omstandigheden?

OutlandEric

Nu het weer de tijd er voor is: de set originele velgen met winterbanden is nog te koop  :D

Entharion

Citim nga: OutlandEric ne Nentor 17, 2021, 05:50:13 MD
Nu het weer de tijd er voor is: de set originele velgen met winterbanden is nog te koop  :D

De aanhouder wint, success met de verkoop!  ;D

OutlandEric

Velgen zijn nog steeds te koop.Sinds het plaatsen van de advertentie niet meer gebruikt en dus nog in dezelfde onbeschadigde staat.
Banden zijn inmiddels (te) oud met DOT3811 en krijg je er dus gratis bij  :D
Vraagprijs: €400 of doe een redelijk bod.

Keezx

Ach wat heet oud, ik heb de afgelopen winter gereden met banden van 2007.Kon ik in de buurt vrijwel gratis ophalen (voor een krat bier) en met 5 mm profiel en geen spoor van droogtescheuren leek het me wel waard.Deze ( Kumho's) hebben geen enkel probleem gegeven (geen sneeuw gezien overigens...)

OutlandEric