Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Weer een nieuwe Mitsu fanaat

Filluar nga Peek, Qershor 13, 2011, 01:48:13 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Peek


Ik ben Jurgen en 31 jaar. Heb sinds begin maart een Outlander 2010 Instyle. Wel nog met de oude 2.0 DI-D motor.

Mijn vorige wagens waren; Opel Kadett 1.4S dan een VW Golf III 1.8 en als laatste een Volvo s60 2.4. Allemaal benzines.

Dit is nu mijn eerste diesel en ik vind hem geweldig. Het is één van de beste wagens die ik ooit gekocht heb. Wat een auto.

Ondertussen heb ik er zelf wat modificaties aangebracht zoals; Sidebars, Pushbar met verstralers, Dagrijverlichting, Chroom deurgrepen, Alu handrem, Sierstootlijsten, Dvd spelers in de hoofdsteunen die gekoppeld zijn aan het mmcs, Dvb-T tuner, carpc, een extra touchscreen voor de carpc, dvb-t tuner en voorbumper camera en ook gekoppeld aan het mmcs. Ik weet da sommige het bekijken van een film tijdens het rijden onverantwoord vinden, maar ik was toch bezig en nu kan de bijrijder ook meekijken. Parkeersensoren vooraan en achteraan, (was niet aanwezig omwille van de achteruitrijcamera) Voetverlichting vooraan en achteraan, Rubber automatten en koffermat.

Ook heb ik hem laten tunen bij Ziptuning van 140pk naar 170pk. Ik had al veel goede reacties gehoord en uiteindelij dan toch de stap gezet. Het verschil is enorm!! Bij gewoon rijden zakt het verbruik zelfs bijna met een liter.

Ook ben ik heel tevreden over de afneembare trekhaak die ik laten zetten heb bij de dealer. Als hij er af is zie je er niks meer van. Zelfs het stopcontact kan je wegplooien. Gewoon super.

Wat staat er nog op mijn verlanglijstje? Wel, de Alu dakdragers, hulpveren, mss het alarm en een track and trace.

Ik hoop dat ik er nog veel plezier mee zal hebben want deze wagen vind ik echt de top.

Ben benieuwd hoe hij het zal doen in de bergen deze zomer. Wel heb ik een vraagje over de lock stand. Als ik wil vertrekken op los zand dan slippen de voorste wielen en doen de achterste niks. Zit daar een vertraging op of is er iets mis met de 4WD?

Hierbij nog wat foto'tjes van mijn super outlander.

Groetjes
Jurgen


[verwijderd door de beheerder]

Peek

Foto 2

[verwijderd door de beheerder]

Peek

Foto 3

[verwijderd door de beheerder]

Eagle1982

Hallo Jurgen,
welkom hier.
Prachtige wagen heb je daar staan zeg.
Al een leuk lijstje mods. 8)
Maar veel plezier hier op het forum...

deethan

Een erg mooie stoere auto, daar kun je mee voor de dag komen.
Overigens moet je op zijn minst veel van poetsen houden, want met al dat chroom en die kleur... ;)

robsel

Hy Jurgen,

Geheel mijn smaak deze Outlander.... 8)
Veel meer acccesoires zijn er voor de Outlander niet meer te krijgen denk ik, misschien nog zwarte velgen ????
Zijn het Romax side bars en bull bar die je  eronder hebt zitten ?
Veel succes en probeer hem "heel "te houden" met al deze dure accesoires (toch wel extra verzekerd ?)
In de bergen echt geen probleem voor de PATSER.
gr

Willyv

Peek, opletten wat je hier achterlaat, enig idee wie meeleest dat jij je wagen laat tunen, de autokeuring ziet je graag komen denk ik.

Evo driver

Eyy welkom

Zeer gave bak zo met al die bullbars etc er op staat hem goed ! maar mocht er iets met het 4wd aan de hand zijn dan maakt hij het ook kenbaar op het display. En weet wel dit is geen permanente 4wd zoals bv een evo. Als jij hem op 4wd zet dan is hij FWD maar in bochten zal hij de koppeling aansturen zodat je dus een 4wd hebt en dat zal ook zijn als je dus op onverhard rijdt. Mocht hij te veel slip zien voor dan gooit hij achter erbij.

gr. remco

Peek

Hallo,

Wat leuk om al deze reacties te lezen.

Ja, ik ben erg gesteld op deze outlander. En poetsen is zeker geen probleem. Ik poets deze wagen met veel plezier.

Ik ben enorm aan het twijfelen aan zwarte velgen. Ik zou ze heel graag willen steken. Vooral ook voor het remstof. De alu velgen zijn direct zwart.

De Pushbar is van misutonida. De sidebars weet ik niet. Heel de set heb ik laten plaatsen door vgvinox in Breda. De set was slechts maar 470 euro incl. montage en nog in geen uurtje tijd. Dat en de stootsierstrips zijn het enige wat ik laten doen heb.

En nee hij is niet extra verzekerd. Het enigste waar ik echt schrik van heb is dat ze hem zullen stelen. Vandaar de track & trace.

Groetjes

Outtie72

Hoi,


Ik vroeg me af of je misschien al wat opgeschoten was met je zoektocht naar track & trace? Overigens heb ik mij NET hier pas aangemeld, als nieuwe Outlander bezitter, dus misschien moet ik eerst even het forum afstruinen :)


Reden dat ik dit vraag is omdat ook voor mij diefstal de grootste angst is.. Wil deze waanzinnige auto niet meer kwijt!


Groet,
Arjan

ÔkkoH

Hi Jurgen,
Welkom! Gave bak zeg, die zwarte Outlander. En wat lijkt mij dat lekker om daarin dan 170 pk onder het gaspedaal verstopt te hebben!  :) 8)

Evo driver

Het track and trice is gewoon simpel een klasse 4 of 5 alarm. En mag ingebouwd worden door bedrijven met een certificeren klasse C en een bevoegt persoon in de werkplaats. Ik heb er al 1 keer in moeten bouwen bij een pajero ! Allerlei speciale antennes en kastjes etc etc aanmelden bij een centrale enz wel erg gaaf !

gr. remco