Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Colt - Cyborg Mivec

Filluar nga Ukkie, Nentor 30, 2011, 08:14:58 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 3 Vizitore po shikojne kete teme.

Ukkie

hey,

hier maar een topic aanmaken hoe het met mijn coltje gaat..

ik zal zo spoedig mogelijk een paar foto's erop zetten..
maar eerst een vraag,
ik ben nu bezig met de dashboard lichtjes te vervangen naar LED, dit is mij ook gelukt
alleen het is wat onzichtbaar,, dus nu wil ik het tellerplaatje eruit halen en wat opschuren zoals eagle dat deed..

nu zit ik met de vraag hoe ik de wijzer van de kilometerteller eraf haal, eerder kan ik het plaatje er niet uit halen..
hier ben ik dus nu vanavond mee bezig, zou mooi zijn als iemand mij zo spoedig mogelijk hier antwoord op kan geven,
anders gaat de rommel natuurlijk weer stuk  ;D

danku,

Ukkie.

Ukkie

nou het is dus zover, ik heb het plaatje er af kunnen halen, en geschuurd zodat het licht er nu mooi doorheen schijnt..
maar nu het volgende:

de kilometerteller geeft niet of bijna geen kilometers aan.. dus de snelheid
als ik 60 rijd (achter iemand aan) dan geeft de teller ongeveer 30-40 aan.. en als ik ineens rem schokt hij naar beneden en blijft soms haken op een X snelheid..


wie heeft hier verstand van en kan mij helpen om dit goed te krijgen, anders kan ik niet meer in mijn auto rijden (tenzij ik veel bekeuringen wil hebben:P)

ukkie.

Chaoth

Heb je de positie van de naalden wel gemarkeerd voordat je de tellernaalden verwijderd hebt? Dit moet je wel doen, anders staan ze bij het terugzetten niet goed meer ;)

Ukkie

ja had ik eerder moeten weten eigenlijk:P haha maar het is opgelost!
hij loopt weer goed!
de verdeling van het licht is nu beter, heb 1 ledje gecoat, dus lichtopbrengst is minder waardoor het licht meer even is.
volgende stap is soort glow in the dark verf op de naalden verfen.. die dingen zijn niet best meer te zien in t donker na een tijdje rijden.

DannyColt12v

een setje plasma teller platen erin en je was klaar geweest  ;D

Ukkie

nou ben nu wat roestplekkies aan het bijwerken..  ook het interieur moet er aan geloven om wit te worden:)
nu heb ik wel een vraag.. hoe verwijder ik het paneel wat om de bedieningsknoppen zit van het dashboard, dus wat om de verwarmingsknoppen etc. zit.. deze wil ik er graag af hebben en ook wit maken

iemand een idee?



[verwijderd door de beheerder]

Evo driver

Knoppen er af trekken en dan kan het panneel er uit gewipt worden

Ukkie

dankje!

gewoon er af trekken? bruut geweld bij nodig?  :P

Chaoth

Knoppen hoeven er niet af. Gewoon een platte schroevendraaier in de gleuf zetten en loshalen (lieft met een dun doekje om de kop van de schroevendraaier). Zit met 4 klemmetjes vast geloof ik. Gewoon naar je toetrekken.

DannyColt12v

GÈÈN schroevendraaiert gebruiken!! dan krijg je schade aan je dash van..
plastic dingen heb je ervoor,speciaal om dat soort dingen los te kunnen maken..

Chaoth

Niet iedereen gaat zo te werk als jij, Danny. :P

Plasticdinges is wel een goede tip. ;) (al doe ik het met schroevendraaiertje, zonder schade te maken)

Ukkie

schroevendraaier wou ook zeer goed  ;D wel eerst rondgeslepen uiteraard dus dan maak je niet zoveel schade meer..
gister en vandaag flink aan de slag geweest, de lak schade van de vorige eigenaar bewerkt, overgespoten met nieuwe lak.. jemoet het wel goed weten dat er een plekje zat.. maar het is niet zo dat ze helemaal niet meer te zien zijn.
heb nu groene ledjes voor de tellerverlichting, nog niet mooi verspreid maar daar zal ik wel aan moeten wennen, verder veel interieur wit gemaakt  ;D het enige wat nu nog mist aan het exterieur is een knalpot en een taartschep ( spoiler )
foto's komen z.s.m.

Chaoth

Deze spoiler is ook erg lijp  8)


Wieger

Ging bij mij dat control unit maar zo makkelijk los :S ik moet het hele middenconsolle slopen !

Prowler

Ik vind dit ook wel wat hebben hoor :)