Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Nieuw op forum

Filluar nga Chaoth, Tetor 27, 2008, 10:32:51 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

sp1046mhs1

#45
Kim, je kan aan de achterkant ook wat vastlijmen (plaatje oid). De gaten verander je dus in inkepingen. Makkelijker te plamuren. 8-)

Grietje

#46
Citim nga: "Chaoth"Je hebt wel flexibele plamuur, maar er moet wel een stevige basis onder. Alleen een laag van plamuur gaat vast en zeker barsten.

Zijn maar kleine stukjes die ik hoef te doen. Zal me even verdiepen in het werken met glasvezel. Komt later vast goed van pas :)

Proff. plamuur is zoiezo idd al stuk beter als de troep die ze bij veel materialen handels verkopen ;)
Als het maar kleine gaatjes zijn kan dat miss wel idd.

Glasvezel is verder wel makkelijk te bewerken, vind ik zelf. Heb voor mn kevertje polyester glasvezel bodypanelen gekocht die stuk waren (uitgebroken)

Heb dat toen herstelt, vond het redelijl simpel. En kneiter hard word dat, ongeloofloos

Chaoth

#47
Het zijn gaten van ongeveer 1 bij 2 cm. De diepte zal, na er een plaatje achter te hebben geplakt, ongeveer 2 tot 3 mm zijn.. moet dan wel glad te krijgen zijn met plamuur.. is met de grill ook gelukt.  :mrgreen:

Heb er alweer zin in om eraan te werken. (Ben net ffies uitgeschoten met de zaag.. leuk wondje op me hand. Nadeel van nieuw ijzerzaagje.. zijn scherp :P  :P )

Chaoth

#48
Vandaag auto voor de APK.. afgekeurd :S  :evil:

Stuurkogel moet vervangen worden en het stuurhuis lekt olie (een niet veel voorkomend mankement volgens de garage).  :evil:  :evil:  :evil:

Wacht nog op telefoontje van de garage m.b.t. de kosten.. hou me hart vast.

Had gehoopt dat hij er in één keer doorheen zou komen, maar niet dus.  :cry:

sp1046mhs1

#49
Da's jammer! Hoop voor je dat de kosten mee zullen gaan vallen... ;)

Evo driver

#50
Nou ik zal je vertellen dat de stuurhuizen wel degelijk zweet lekage geven bij mitsubishi en ook zeker bij de coltjes en lancer van dat modeljaar ook de lancer wagon van mijn vriendin en de lancer van mijn broertje en zelfs de mijne zweet wat gewoon geen drukte over maken en is ook geen afkeur tenzij het er echt uitstroomt maar dat kan ik niet beoordelen.

gr. remco

lansparty

#51
Citim nga: "Chaoth"Had gehoopt dat hij er in één keer doorheen zou komen, maar niet dus.  :cry:

Komt vast wel goed ;)

Chaoth

#52
Citim nga: "Evo driver"Nou ik zal je vertellen dat de stuurhuizen wel degelijk zweet lekage geven bij mitsubishi en ook zeker bij de coltjes en lancer van dat modeljaar ook de lancer wagon van mijn vriendin en de lancer van mijn broertje en zelfs de mijne zweet wat gewoon geen drukte over maken en is ook geen afkeur tenzij het er echt uitstroomt maar dat kan ik niet beoordelen.

gr. remco

Dat zal ik zeker even navragen. Want dan zou het zonde zijn als ze het gaan 'repareren'.

Bedankt voor de reactie, Remco :)  Daar word ik nou Vrolijk van ;)  :mrgreen:

Evo driver

#53
Whahahaha dat zal best maar meestal lekken ze op de grote moer die op het stuurhuis zit of op een leiding. De mijne lekt mij prima te veel werk om eht op te lossen bij mij lekt er een keering. Maar die is niet los te krijgen. Dus gewoon regelmatig het peil in de gaten houden en bijvullen werkt prima

Chaoth

#54
Maar ze hebben mijn auto op dat punt afgekeurd :S

Zal wel vanwege het milieu zijn ofzo. De auto mag geen vloeistoffen lekker. Moet het toch eens bij ze aankaarten, want zit natuurlijk niet op onnodige kosten te wachten.

sp1046mhs1

#55
Al meer bekend?

Grietje

#56
stuurkogeltje is niet zoveel werk alleen moet ie daarna uitgelijnd worden. Wat vraagt garage ervoor?

Ik wist niet dat olie zweten trouwens afkeur was...

Ff goed schoonmaken (en klein beetje kit langs heen smeren  :twisted:) de ochtend voor de keuring en ergens anders aanbieden, daar moeten ze toch niet over gaan zeiken? :D:D

GHINO

#57
Citim nga: "Grietje"stuurkogeltje is niet zoveel werk alleen moet ie daarna uitgelijnd worden. Wat vraagt garage ervoor?

Ik wist niet dat olie zweten trouwens afkeur was...

Ff goed schoonmaken (en klein beetje kit langs heen smeren  :twisted:) de ochtend voor de keuring en ergens anders aanbieden, daar moeten ze toch niet over gaan zeiken? :D:D
Lees het al weer, er is er 1 goed gedreven in het omzeilen van de regels :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Grietje

#58
:P

het is maar een moment opname, als hij maar op dat moment niet lekt mogen ze hem er niet op afkeuren :P

Omzeil geen regels, ik interperteer ze alleen wat anders haha

GHINO

#59
Citim nga: "Grietje":P

het is maar een moment opname, als hij maar op dat moment niet lekt mogen ze hem er niet op afkeuren :P

Omzeil geen regels, ik interperteer ze alleen wat anders haha
jaja dat zeg ik ook altijd... ik rijd nooit te hard...vlieg namelijk nooit de bocht uit :mrgreen: