Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Nieuw op forum

Filluar nga Chaoth, Tetor 27, 2008, 10:32:51 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

AutoStatic

#30
Jammer dat het de verkeerde was. Waar heb je de bumper besteld? En wat is je einddoel, toch niet zoiets: http://martijn.autoalbum.nl/cars/971
 :twisted:

Chaoth

#31
Grappenmaker :P

Nee, wat t wordt moet ik ook nog (deels) uitvinden. Gaandeweg zie ik t wel  :lol:

Kheb um besteld bij Winparts.nl:)

Chaoth

#32
Bumper is binnen!

Ik laat hem nog even liggen omdat ik het op het moment te druk heb met school, maar als ik wat meer tijd heb kan ik beginnen met het project(je).  :mrgreen:

Het kan wel zijn dat ik enkele hulpvragen op het forum slinger, maar dat zien we dan wel weer.  :)

Chaoth

#33
Ben ondertussen begonnen met mijn bumperprojectje:

Zoals hij was:



Zoals hij er nu bij ligt:



 8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  :mrgreen:

UPDATES VOLGEN!

Grietje

#34
Wat ga je er in terug maken, race gaas? ;)

Chaoth

#35
Racegaas inderdaad. Dan past de bumper mooi bij mijn grille  :twisted:

sp1046mhs1

#36
Ik hou je in de gaten, Kim. Succes!  8-)

kouco

#37
ziet er leuk uit hoor (Y)   nog meer planne hier na of niet..?

Evo driver

#38
Netjes hoor alleen zou ik de beginnetjes ook weghalen van de spijlen in het midden ziet er nu een beetje raar uit maar jouw kennende zal dat helemaal goed komen

Suc6

Chaoth

#39
Ben er al mee bezig, Remco  :mrgreen:  

Heb zeker nog meer plannen met de auto, maar het is een dure hobby en veel geld heb ik op het moment niet over. Ben nog student namelijk.

Maar met de bumper ben ik ook nog wel even zoet. Moet alles nog netjes bijwerken.

Heeft iemand misschien tips hoe ik de gaten (waar de spijlen zaten) dicht kan maken? Heb wel een idee, maar handige tips zijn natuurlijk altijd welkom ;)

Grietje

#40
glasvezel hars?

Hoe groot zijn die gaten?


Student zijn en dure auto hobby komt bekend voor inderdaad ;)

Evo driver

#41
mm dat student geen ervaring maar dure hobby count me in whahahahaha. Kan je het niet met een speciaal soort plamuur doen ofzo om met plastick er in smelten ??

gr. remco

Chaoth

#42
De gaten zijn niet heel erg groot. Ikzelf zat ook aan plamuur te denken. Heb dat ook gebruikt om mijn grill mooi strak te krijgen. Alleen zat er bij de grill nog iets onder de plamuur.. Hier zijn het echt gaten, dus niks op de plamuur op te smeren.

Ik zal straks nog wel even een close-up foto van de gaten plaatsen, dat maakt het een stuk duidelijker :)

Kan ik het plastic smelten met de soldeerbout? Heb dit eens ergens gehoord.

En volgens mij gaat glasvezel niet hechten met plastic. Ook eens ergens gehoord  :lol:

Alvast bedankt voor de reacties!  :)  beerchug

Grietje

#43
glasvezel hecht prima op plastic hoor. Alleen zeer goed ontvetten van te voren, vooral bumpers willen onder de vette zooi zitten

Maar ik weet niet precies hoe die gaten zitten. Plamuur is iig niet flexibel, dat breekt gewoon en je bumper is dat wel. Dus de kans dat dat er gewoon uit breekt is aanwezig...

Chaoth

#44
Je hebt wel flexibele plamuur, maar er moet wel een stevige basis onder. Alleen een laag van plamuur gaat vast en zeker barsten.

Zijn maar kleine stukjes die ik hoef te doen. Zal me even verdiepen in het werken met glasvezel. Komt later vast goed van pas :)