Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Recall outlander.

Filluar nga Willyv, Shtator 24, 2014, 09:35:05 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Willyv

Vandaag een aangetekende brief ontvangen van Behrmann. Mij wagen moet gecontroleerd worden op een mogelijks mankement aan de alternator. Iemand enig idee wat er loos is en of dit dringend is. Per 1.10 zit ik weer een maand in Griekenland voor het werk. De outlander moet mee dus doe ik dit ervoor of erna?

4Koen63

Ik zou zo snel mogelijk naar de dealer gaan ;)
Niet dat het zo heel dringend is misschien, maar wil je het risico lopen dat je in Griekenland stil komt te staan?

robsel

Zijn inderdaad met een bepaalde serie (bouwjaar) problemen mee. Worden dan ook vervangen maar dit geldt voor een klein aantal wagens.

gr


Waterkastanje

#3
Dat aangetekend schrijven heb ik ook ontvangen Willy, ik vermoed niet dat het hoogdringend is.
De garage wist me te vertellen dat het over een controle/test ging, neemt nauwelijks tijd in beslag tenzij de alternator er uit moet dan zijn ze er een onderhalfuurtje zoet mee.
Als je het zekere voor het onzekere wil nemen bel even met je dealer voor een afspraak.
Mijn dealer klonk niet verontrust.
kaló taxídi !

cyberbob

Is bij mij al gebeurt. Ze hebben dit bij mijn onderhoud gedaan. De alternator vervangen. Duurt toch een tijdje. Ze zijn er langer bezig mee geweest dan was voor zien.

Nico Luken

Kreeg april dit jaar een brief van Mitsubishi Motor Sales Nederland B.V. dat er bij mijn Outlander en, nu citeer ik letterlijk, 'de mogelijkheid bestaat dat de poelie van de dynamo los kan raken. Dit kan leiden tot het uitvallen van de stuurbekrachtiging. Om deze reden moet de dynamo gecontroleerd worden. Wij verzoeken u hiervoor een afspraak te maken met de officiele Mitsubishi dealer, deze zal de dynamo controleren en, indien nodig, kosteloos vervangen'. Ik kreeg dus een nieuwe dynamo met blauwe stip.

stefke1

Hoi Willy.

Bij mij hebben ze dit toevallig bij het 45000km onderhoud gedaan.
De dealer belde mij om te zeggen dat hij een mail gekregen had terwijl mijn auto  bij hem stond.
Het duurde daardoor wel een halve dag langer maar dringend is deze interventie niet hoor.
Ze doen hem volgens mij wel altijd vervangen.

groeten stephan

Willyv

Hij, de outlander, gaat maandag naar de dealer. Ik ben even langs geweest, mijn alternator heeft geen blauwe stip en wordt dus vervangen. Men gaat meteen de roetfilter doorspoelen dit om het vreemd geluid en inhouden mogelijks op te lossen. Mijn ander topic. Alles is dan klaar voor 1 maandje Griekenland vanaf woensdag. Ik ga er dus even niet zijn op dit forum. Tot in november iedereen.

Nico Luken

1 uur werk bij mijn Outlander.