Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

voortellen en foto auto

Filluar nga cybermix, Qershor 30, 2014, 01:24:05 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Willyv

Waterkastanje, sinds men er een nieuwe roetfilter ondergestoken heeft verbruik ik inderdaad beduidend minder dan vroeger, motormanagment is niets veranderd tegen vroeger, you now, maar inderdaad tegen 90km/u zit ik onder de 4l/100km  ik verbruik veel minder tegen 140km/u dan bij 120km/u. en gemiddeld rijdend, uiteraard zonder caravan, zit ik net aan de 5.1L/100km vraag me niet hoe want ik rij niet anders dan vroeger. wel goed verstaan als de motor zijn kuren heeft, uit vorige items van mij, dan klopt hier niets van en zit ik boven de 15L/100km. met de caravan kom ik niet meer boven de 11L/100km en ik rij in Duitsland 110km/u

Waterkastanje

Dat is sterk, zulk verbruik haal ik enkel bergaf!! :D Al naar gelang de omstandigheden  schommelt het verbruik van mijn Outlander tussen de 7.5 en de 8.5 l/100km en vindt dit voor deze wagen niet mis.
Er staan wel Conti Crosscontact onder met snelheid index V onder dat is energie waarde F dus niet de meest economische band maar wel een band met veel grip in alle omstandigheden (op het asfalt)
Als ik echt mijn best doe zal ik wel rond de 7L of lager gaan maar ik denk dat ik dan een obstakel op de weg wordt! ;D