Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Rens stelt zich aan...euhh voor ;)

Filluar nga babbels, Prill 02, 2013, 10:32:33 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

babbels

Beste FTO rijders,


Mijn naam is Rens en ook ik heb een prachtige FTO gekocht via onze engelse vrienden.


Het een 2.0 MIVEC GPX automaat (lekker lui) uit 95 en heeft rond 181.000km gereden. Wanneer hij op kenteken staat is het de 29ste van nederland die op kenteken staat....exclusief zeker weten :P


Ik wilde een foto uploaden maar die was te groot dus zal er zsm een mooie komen.....


Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met koplampen......het ombouwen of een adresje om dit te laten doen?!?


Het is een leuke forum ik ga snel verder lezen.....


Mvg Rens

Prowler

Hoi Rens,


Allereerst gefeliciteers met je geweldige aankoop :D. Met een automaat is niks mis mee, ik heb er zelf ook 1, alleen uit '94 ;).


Ik heb mijn koplampen laten ombouwen bij JDMPorts in Den Helder. Ik was ze een aantal dagen kwijt maar ze zijn perfect omgebouwd :).


Maarree... Zag ik nu op je profiel dat je een mede Alphenaar bent ;)? Miss dat je me wel eens heb zien rijden (spierwitte velgen ;) )



Sowieso veel plezier hier enne... De MIVEC begint bij mij al bij 5500 toeren ;).


Grt,
Patrick

4Koen63

Hey Rens
welkom hier!


En gefeliciteerd met je aankoop :)
Veel plezier ermee ;)

babbels

Thanks ;)


Gaat helemaal goed komen......ja MIVEC komt idd iets eerder beetje afgaan op deze manier he haha.


Ik moet je eerlijk zeggen voordat ik naar Engeland ging nog geen 1 in NL heb zien rijden dus ik denk dat Alphen te groot is :P haha


Zal je zien dat ik snel tegen kom. Ik heb het bedrijf gebeld wat je zei, maar nemen hun telefoon niet op en heb ze gisteravond een mailtje gestuurd met alle gegevens van de auto en mij, dus nog even afwachten. Ik heb er veel over gelezen en samen met een maat van gaan we het zelf proberen wss.


leuk forum, heb al veel kunnen lezen en op kunnen doen.

Chaoth

Welkom hier.

Blijven leuke auto's die FTO's :)

DwayneGraafland

Ik zag je vandaag én gisteren nog rijden. Gisteren zat ik in die grijze Supra (ik weet niet of je 'm zag) bij de McDonalds bij de N11 en vandaag
zag ik je in Bodegraven bij het Raadhuisplein. Daarna reed ik tot de rotonde naar de Meije in een donkere Focus achter je :p.
Heb zelf ook een grijze FTO (staat nu op marktplaats). Blijven wel leuke bakkies ;)

Markjuh42

Stoer dat je een FTO hebt geïmporteerd!! Hoe bevalt het rijden met het stuur aan de andere kant? Niet lastig?

kaya design

Citim nga: Markjuh42 ne Korrik 11, 2013, 09:39:23 MD
Stoer dat je een FTO hebt geïmporteerd!! Hoe bevalt het rijden met het stuur aan de andere kant? Niet lastig?


het is een automaat  ::)

Markjuh42

Citim nga: kaya design ne Korrik 12, 2013, 07:37:37 MD

het is een automaat  ::)

Dat zag ik, maar bedoel ook met kijkhoek, inhalen, etc  ;)

AMP

Citim nga: Markjuh42 ne Korrik 13, 2013, 04:37:55 MD
Dat zag ik, maar bedoel ook met kijkhoek, inhalen, etc  ;)
Gaat vanzelf, inhalen van een vrachtwagen op een weg met twee richtings verkeer is wel enorm spannend als je alleen rijdt voor de rest allemaal super easy parallel parkeren vind ik zelfs makkelijker rhd dan lhd het grappigste aan rhd is een collega afzetten aan de bushalte en dan naar de gezichten kijken als de "bestuurder" uitstapt en de auto opeens weer door rijd.

Prowler

Citim nga: kaya design ne Korrik 12, 2013, 07:37:37 MD

het is een automaat  ::)


Niks mis met een automaat ;)... Tis wel een tiptronic he :P

GHINO


Slagman

Bestaat JDMPorts in Den Helder nog wel? Ik weet dat ze nog een evo te koop hebben op martkplaats maar die staat zo te zien in een parkeergarage ofzo  :o


Veel plezier met je nieuwe aankoop iig.  ;D

AcerTracer

Citim nga: Slagman ne Korrik 16, 2013, 05:38:51 MD
Bestaat JDMPorts in Den Helder nog wel? Ik weet dat ze nog een evo te koop hebben op martkplaats maar die staat zo te zien in een parkeergarage ofzo  :o


Veel plezier met je nieuwe aankoop iig.  ;D

woon er paar km van af nog nooit van gehoord  :-[ :P
maar als ik op hun site kijk staat hun adres doorgestreept

MiTsU

Op hun site staat dat ze per 1 april 2013 zijn gestopt! Volgens de site bouwen ze nog wel koplampen om via deze site: http://headlightconversions.nl/