Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

FF voorstellen.

Filluar nga kooijman, Mars 03, 2013, 05:51:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

kooijman

hallo allemaal,


sommigen kennen mij hier, meeste niet. denk ik, klein verhaaltje over mij.


ben inmiddels 24jaar, woon in Zierikzee, heb als eerste eigen auto een 1ste gen eclipse GS gehad, 4 jaar heerlijk in rondgereden terwijl ik ondertussen bezig was om een alom bekende Talon Tsi weer op goede rails te krijgen, deze rijd ik nu sinds de zomer en bevalt erg goed. echt veel meer power dan de Eclipse GS.


Nu ben ik ondertussen op het gemak de volgende japanner aan het opknappen (onderwater geweest), helaas geen mitsubishi maar een Nissan Skyline R34 GTT. Erg mooie wagen vind ik dan.


De Eclipse:












De Talon:










En de Sky:














Maar die ligt nu compleet in stukken :D


Groeten Patrick


AcerTracer

geen Mitsubishi maar wel een tof project menig jaloers op je denk ik  ;D

GHINO

blijf dat de mooiste skyline vinden.
Die talon is trouwens ook erg mooi in die combi

4Koen63

Hey en welkom hier, mede-Eclipse rijder :)

Die Talon TSi heeft een hele tijd terug op Marktplaats gestaan nie? Iets van 300pk stond erbij meen ik ;D
Skyline is ook een leuk projectje, alleen "jammer" dat het geen GT-R is (alhoewel je sowieso niet mag klagen bij een Skyline haha :) )

kooijman

nou 300pk heeft deze talon niet hoor, 250 dan houdt t wel een eind op. hij heeft nog wat probleempjes die ik ga verhelpen zodra als de skyline klaar is (hoog olie verbruik)..... over een jaar of twee. wel is die rap zat in vergelijking met een Eclipse GS


ik heb m niet via marktplaats maar nog via het oude extremepsi forum. die eigenaar had m wel van marktplaats en die heeft m bijna kado gedaan aan mij. maar was toen linke soep om terug te rijden vanuit den haag met een distributie van tijd af (kwam ik later achter, daarom ook zo goedkoop omdat ie erg beroert liep)


tsja GT-r, maar die centjes heb ik niet jongen. Vind deze al gaaf zat, en daarbij RWD is veel spannender, dan moet je wel sturen voor je leven ;) hele verre toekomst voor de skyline is toch RB26 uit een gtr erin met twin turbo setup. maar das over tien jaar ofzo denk ik.


groeten

4Koen63

Heheh klinkt leuk :)
En 250 pk is ook wel voldoende, net als een GT-T haha :)
Zit er nog een beetje leven in extremepsi of niet?