Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Hard core Mitsubishi.

Filluar nga Outlander, Nentor 01, 2020, 09:55:53 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Outlander

Nog meer fanatieke liefhebbers van een Mitsubishi voertuig? Gaat waarschijnlijk niet meer over na 3 Mitsubishi's te hebben gereden en zojuist een 4e te hebben aangeschaft. Op een 'kilometet' afstand herken ik het prachtige logo. Eenvoud maar het straalt kracht en duurzaamheid uit. Mitsubishi trekt zich terug van het Europese continent, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een ander merk aan te schaffen.
Volledig blind haast voor auto's van de concurrentie, terwijl als je de recenties van de autobladen moet geloven, rijdt een Mitsubishi rijder met gedateerd voertuig rond vol met achterhaalde techniek.
Ga ik eens een rit maken in een gedoodverfde concurrent van de concurrentie dan zit de auto niet lekker, of ik mis de eenvoud van het dashboard, of de prijs staat me niet aan. Bovendien mis ik het logo van Mitsubishi.
Gisteren de eerste lange rit met de ASX gemaakt en voor het eerst sinds weken naast mijn auto een ander ASX tegen gekomen. De ASX lijkt nog zeldzamer dan de 1e generatie Outlander die ik 15 jaar heb gehad.
Op een enkele uitzondering na bekoort een ander model mij wel eens, maar gek genoeg blijf ik mijn leven lang bij Mitsubishi.
Anderen die ook last hebben van Mitsubishi koorts?

MitsuRik

@ Outlander
Je bent zeker niet de enige "Hardcore" mitsubishi rijder ...
Ik heb mijn eerste Mitsu gekocht in 1985. Ben ondertussen aan mijn 5de. Ik heb 1 keer een zijsprong gemaakt naar een ander merk,  en eerlijk is eerlijk, dat was een fijne wagen om mee te rijden, maar vanaf 100.000 km stopten de technische problemen niet meer. Dus terug naar Mitsubishi gegaan natuurlijk.
Op die ruim 35 Mitsu jaren heb ik 2 keer een technisch mankement gehad ... 1 keer een defecte waterpomp en 1 keer een defecte sensor. Ik denk dat dit een zeer goed gemiddelde is met 800.000 km op de Mitsu-teller
Met enige ontsteltenis heb ik gisteren vernomen dat Mitsubishi zich gaat terugtrekken uit Europa.
Ik zou momenteel niet weten naar welk merk ik zou willen overstappen. Maar eigenlijk zijn dat momenteel geen zorgen want ik reken nog op minstens 200.000 zorgeloze kilometers.
Rij nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen
Mitsu Story: Cordia (240000km) - L200 (Iris Blue 185000km) - L200 (Red 90000km) - Outlander (Titanium Grey 205000km) - Outlander (Orient Red)

Graanschuur

Ik ben een toyota rijder, maar sinds kort mistubishi en ik moet zeggen dat ik graag uitkijk naar mitsu's op de weg, zeker naar dezelfde als ik heb, mooi model!

Outlander

De prettige ervaring met een merk spreekt vaak  zo tot de verbeelding dat je niet snel overstapt naar een ander merk. Ik heb tussendoor met poolauto's van het werk in de periode dat ik in een Outlander reed, geen enkele keer de ervaring gehad van dit zo mijn volgende auto kunnen zijn. De ASX die ik nu rijd, kan ook niet aan de Outlander tippen, maar is een heel goed alternatief voor die grote krachtpatser.