Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Hallo allemaal

Filluar nga R.B. van Dijk, Maj 30, 2020, 04:49:57 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

R.B. van Dijk

Sinds 15 november vorig jaar ben ik de blije bezitter van een Carisma 1.8 GDI uit 1997.
Vanwege een weigerend lichaam heb ik er voor gekozen om een automaat te gaan rijden en dat bevalt me tot nu toe prima.  :)
Ik ben 51 en woon in Assen, samen met mijn vriendin en haar 2 kinderen.
Altijd al een autoliefhebber geweest en ik heb er echt enorm veel gehad. En toch is dit pas mijn 2e Mitsubishi..... Sorry!  ::)
De 1e was geen groot succes, niet alleen was de spanningsregelaar kapot wat resulteerde in een bolle accu maar ook bepaalde lagers in het blok waren kapot gegaan. Dat rauwe geluid klinkt wel mooi maar als je ijzervijlsel aan je oliepeilstok ziet word je daar niet vrolijk van.
Ik hoop met deze Carisma wat langer te doen en dat lijkt mij ook wel mogelijk.
Volgende week laat ik em voorkeuren voor de APK en ik verwacht niet echt grote dingen.
Waarschijnlijk krijg ik opmerkingen over een wiellager, lekke uitlaat en misschien remblokjes. En dan misschien nog dingetjes die ik niet gemerkt heb.
Remblokje zijn nog niet aan hun eind hoor, voor jullie denken dat ik onveilig onderweg ben. ;)
En het lampje van de airbag brandt constant maar dat is geen APK punt bij dit bouwjaar maar toch wil ik daar in de toekomst iets aan doen want alles moet gewoon werken en brandende controle lampjes zijn irritant!


Ik heb me hier geregistreerd omdat ik het leuk vind om over technische dingen te lezen en wie weet heb ik in de toekomst nog eens iets aan de gegeven antwoorden. :)
En uiteraard zal ik zelf ook behulpzaam zijn als dat kan.

R.B. van Dijk

Allemaal bedankt voor de overweldigende, warme reacties.  ;D

Alfredo

ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.