Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Jerome''s 3000gt

Filluar nga Jerome, Prill 21, 2018, 12:33:39 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jerome

Hallo iedereen,
Ik ben Jérôme, 34 en ben sinds enkele jaren eigenaar van een mitsu 3000gt EU spec van 2001. Ik had eerder een topic maar kon me er niet meer mee inloggen.
http://www.mitsubishi-owners-club.nl/forum/index.php?topic=7576.0
Na enkele jaren , war rijper, wat slimmer, is de gt ietsje achter gebleven. Wegen huis, familie e.d.,...
Ik heb motorpech gehad, wegens " bad tuning" ;  3de cylinder is ontploft en ik heb een tweedehands  motor laten plaatsen. Nu is de gt weer op de baan...thanks to st-motorsport! De motor is top, maar het koetswerk heeft geleden... 😥.
Een re-paint of wrap zijn dus in het vooruitzicht.
De voorlopige specs zijn:
- 2de hands engine
- 3sx fuel loop
-deatshwrecks 380 L/H fuelump
- apexi avc-r
- k&n cold air intake
- ferodo braking pads
- turbosmart dumpvalve
- + enkele kleinere ingrepen


= resultaat, een behoorijke snelle en plezante daily! 😄
Jammer genoeg is er na een jaar of 4 nog steeds geen " 3000gt" topic... Mods, what are you thinking!!! 🤔
Ik heb steeds dagelijks plezier aan die old-school JAP icons en wens er meer te zien op de banen.  Maar wegens het milieu probleem, denkt ik dat het maar een utopie is.
Thans, als er iemand zich aangesproken voelt om een cruise te doen, regio wallonnïe, feel free to suggest !  😉
Bij deze een laatste glimp van de laatste setups!
https://youtu.be/akBuApUvOys
Greets,
Jérôme.

Jerome


mitsubishifreak

Welkom terug,da is lang geleden.
Ben blij dat je de gt hersteld hebt😉

Marcuz77

oeh sexy ding!
Gelukkig op de weg teurg.
Ik vind hem best strak qua lak of zijn dit oudere foto's?

4Koen63

Welkom terug! In uw oude topic had ik ook al eens gereageerd ;D


Prachtige auto, top dattie weer terug op de baan is! Veel plezier ermee :D

Jerome

Citim nga: mitsubishifreak ne Prill 21, 2018, 10:23:39 MD
Welkom terug,da is lang geleden.
Ben blij dat je de gt hersteld hebt😉
Bedankt man!  Het zou top zijn om eens een cruise te doen. Ik sta versteld dat jouw gt maar 67000 km op de teller heeft! ( heb ik net gelezen) enige projecten ermee? Soms denk ik dat ik mijn gt beter standaard had gelaten en er een collector van  te maken. Maar ik heb ervoor gekozen om er daily mee te rijden en ben op weg naar de pk race! 😅 ooit hoop ik die te kunnen restaureren, maar momenteel geniet ik er elke dag van met volle teugen! Greetz mede gt eigenaar! 😉

mitsubishifreak

Ik heb er nu bijna 69000😁 ik haal hem alleen buiten op de mooiste dagen,maar toch geniet ik ervan om te zien staan bijna evenveel als met te rijden, het is en blijft een monster van ne auto
Ik heb er aan gedacht om hem te tunen maar restaureren is ook leuk,kheb momenteel te veel projecten,kga eerst de colt gti afwerken
Rij momenteel met een evo9 385pk als daily
Ben wel benieuwd naar jouw gt als hij klaar is
Goe verzorgen die gt want ze worden een dagje ouder en zeldzamer


Jerome

Citim nga: Marcuz77 ne Prill 23, 2018, 08:13:47 PD
oeh sexy ding!
Gelukkig op de weg teurg.
Ik vind hem best strak qua lak of zijn dit oudere foto's?
Hey,
Neen, de foto's zijn recent maar je merk het niet echt dat de motorkap, de mirror caps en de koffer spoiler verbleekt zijn. De lak van 3000 gt'' is niet gevernist en is dus gevoelig voor uv stralen e.d. . Mijne is een redelijke tijd buiten gebleven bij mijn mechanist en alhoewel de mechaniek OK is en de pk upgrade een succes is, heeft het koetswerk geleden.
Greetz

Jerome

Citim nga: 4Koen63 ne Prill 25, 2018, 02:59:45 MD
Welkom terug! In uw oude topic had ik ook al eens gereageerd ;D


Prachtige auto, top dattie weer terug op de baan is! Veel plezier ermee :D
Hey Koen, ik herinner me je reacties. Bedankt voor deze.  Leuke car park heb je! Je eclips 1g ziet er lekker gemodificeerde uit! Specs? 😉 greetz

Jerome

Citim nga: Jerome ne Prill 25, 2018, 07:51:24 MD
Hey,
Neen, de foto's zijn recent maar je merk het niet echt dat de motorkap, de mirror caps en de koffer spoiler verbleekt zijn. De lak van 3000 gt'' is niet gevernist en is dus gevoelig voor uv stralen e.d. . Mijne is een redelijke tijd buiten gebleven bij mijn mechanist en alhoewel de mechaniek OK is en de pk upgrade een succes is, heeft het koetswerk geleden.
Greetz
Ooeehh! Lekkere evo 9! Dus je doet aan rally!? Damn, dat moet snel zijn!  Ik schat mijn gt tussen 400 en 450 pk te hebben. Nog niet gedynood. 😉 moeten eens samenkomen!  Greetz!

4Koen63

Inmiddels ben ik een aantal Eclipsen verder en nu in het bezit van een Eagle Talon.


Al 3 jaar bezig met complete ombouw naar turbo. Ben nu aan de laatste fase begonnen. Remmen upgrade en programmeerbare ECU  ;D