Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen

Filluar nga nvr78, Janar 17, 2021, 04:54:25 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

nvr78

Hoi,

Ik ben Arjan en ik ben 42 jaar oud. Ik woon vlakbij Den Haag en heb mij geregistreerd omdat ik me aan het orienteren ben in een gebruikte Outlander.Mijn huidige auto is een Volvo V60 handbak uit 2016 met 191pk.

Ik wil van 2 auto's naar 1 auto, de auto van mijn vrouw gaat dan ook weg en dan ruilen we beide in op een andere.Omdat mijn wederhelft een hoge auto met automaat wel ziet zitten en het budget niet veel toelaat, lijkt mij een gebruikte Outlander wel interessant. We hebben er ook al even in gereden en ik vond relaxed rijden met automaat en het vermogen vond ik niet zozeer tegenvallen in verhouding met de 191pk die ik nu heb.
Ik vond wel het plastic erg goedkoop en de afwerking binnen middelmatig, maar de stoelen zaten weer beter dan ik had verwacht. Minder steun dan in de Volvo, maar wel lekker comfortabel.
Hebben jullie wellicht nog zaken waar ik op moeten letten bij aanschaf?

nvr78

Is er uberhaupt iemand die dit leest??

MitsuRik

Citim nga: nvr78 ne Janar 30, 2021, 08:03:32 MD
Is er uberhaupt iemand die dit leest??
Tja ... blijkbaar staat dit ook in een ander draadje ... en daar had ik gereageerd ...
Rij nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen
Mitsu Story: Cordia (240000km) - L200 (Iris Blue 185000km) - L200 (Red 90000km) - Outlander (Titanium Grey 205000km) - Outlander (Orient Red)

Nevolution6RSII

Citim nga: nvr78 ne Janar 30, 2021, 08:03:32 MD
Is er uberhaupt iemand die dit leest??
Ja hoor, maar helaas kan ik je niet helpen ;D

Outlander

Die Outlander zijn gemaakt voor het zware werk. Daar ga je veel plezier van krijgen. Ik ben 15 jaar rond blijven rijden met de Outlander uit de 1e serie. Via het werk met Volvo, Volkswagen en Opel gereden, maar ik zat toch veel plezieriger in de Outlander.


Tom84

#5
Wij hebben een Outlander 2.4 uit 2009 toen in 2014 aangeschaft met 44500 op de teller. Nu zitten we net over de 165000 km met ongeveer 17000km per jaar.
Hij is nu misschien niet meer de snelste, modernste, stilste enzovoort, maar wat een fijne auto is het. Buiten de onderhoudskosten nog nul preblemen met de auto gehad. Het is altijd starten, rijden en dat geeft mij altijd een fijn en vertrouwd gevoel. De stoelen voorin vind ik perfect zitten met de schoudersteun. Oh ja, en die heerlijke hoge instap en zit.

1 keer een probleem met de de autoradio gehad, versterker van de inbouwradio was defect dus bij de dealer een nieuwe uit het magazijn kunnen scoren en plaatsen. gaat verrassend makkelijk.

De kofferbak, ook super. Voor de mensen die nog niet weten wat erin past met de kofferbak plat. 10/12 pallets in elkaar gestapeld, 2 persoons bedframe met lattenbodems. Complete tuintafel van 150 x 75 x 100. Mensen staan altijd raar te kijken als ik dat vertel.

Het enige is dat ik eens in de zoveeltijd een half litertje olie moet bijvullen maar dat is hoogstens 2 keer per jaar. Verder zorg ik altijd dat er E5 benzine ingaat, heb wel een tijdje E10 getankt maar op de een of andere manier geeft E5 mij een beter gevoel, misschien een gevoelskwestie maar toch.