Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen en een vraag.

Filluar nga john, Qershor 19, 2020, 05:44:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

john

Na een proefritje in een outlander phev waren we verkocht, Elektrisch rijden met een automaat, wat een ervaring. Door  inruil op mijn opel mocca diesel, kwamen we tot een goede prijs, dus over 4 weken verwachten we onze eerste mitsubishi.
De verkoper reed zelf ook in een outlander phev, en vertelde dat hij alle dagen ongeveer 30 km volledig elektrisch van zijn huis naar zijn werk reed . Hij lade de auto thuis alle dagen op, op een normaal stopcontact en na ongeveer 4.5 uur was  de batterij vol. Op mijn vraag wat de kostprijs was, was zijn antwoord, goedkoop 10 euros voor 2 maanden.Dat klonk zeer aantrekkelijk, en mede daardoor tot aanschaf overgegaan. Struinend over internet om informatie te vergaren kwam ik tegen dat het opladen van een lege batterij thuis ongeveer
2.60 per keer kost. Voor ongeveer 40 km elektrisch rijden vindt ik dit wel veel. Hoop dat die verkoper gelijk heeft.
Ik hoor graag van een phev rijder wat zijn ervaring is.

Alfredo

Hallo John,

welkom en proficiat met je mooie Outlander!!!
Hoe bevalt je auto in de praktijk?
Ik heb tot ipv de super mooie Outlander voor de ASX gekozen, ( iets minder mooi vindt ik persoonlijk) , maar ik vindt 40-45 km elektrisch rijden en dan een auto op benzine veel te duur rijden 2000kg ASX 1600kg dus 400 kg ballast die de brand stof kosten opdrijven.

en voor mij is de auto privé , zakelijk gezien Outlander top

Grt Alfred
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

john

Hallo Alfred.
Goed te horen dat je ook tevreden bent.
Ik rij meestal op een dag niet meer dan 50 km, en dat kan volledig elektrisch. Af en toe een lange rit, maar gemiddeld rij ik niet duur voor deze klasse auto. Maak me wel zorgen dat mitsubishi vertrekt uit europa. Wie wil straks nog een fatsoenlijke inruil premie geven bij inruil, voor een auto waar geen garage meer voor is. Ik vond het al vreemd dat de garage 3000 euro meer inruil premie gaf dan andere garages voor mijn inruilauto. Zij wilde natuurlijk van de voorraad af. Een lichtpuntje is dat ze beloven nog 10 jaar onderdelen te leveren, wat dit dan ook maar waard is. Jammer, een fijne auto, maar had achteraf toch een ander merk auto moeten kopen.




Alfredo

Hoi John,

oke dan past de auto prima in jou straatje, top. ik rij gemiddeld 120 km verdaag en dan is het met 45 km erg lastig om te kiezen voor de auto waar jij voor bent gevallen. Die is mijn eerste Mitsubishi, had de optie voor de Hyundai Tucson en de Mazda CX5, maar de ASX was ruimer en kreeg voor mijn Renault Clio3 2012 ook meer terug.

rij nu bijna de ASX en wat een geweldige auto, en ja zwaar kl.te dat nu uitgerekend ( ik Wij ) voor een Mitsubishi hebben gekozen.

Maar de auto is verder top, dus oprijden die hap, of overstappen naar een ondermerk, en dat kost weer veeleer geld


Grt Alfred Fijne dag
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.