Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen Carismagdi

Filluar nga Carismagdi, Korrik 22, 2014, 08:01:45 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Carismagdi

Hoi,


Mijn naam is Bjorn (33) en ik woon in het mooie Steyl in Limburg, samen met mijn vrouw Karin en onze 2 jongens: Stijn en Tibbe.


Onze eerste Carisma (ja, we zijn inmiddels aan de 2de bezig) kochten we bijna 10 jaar geleden.
Een mooie rode GDI LX uit 1997:





Maar na 2 jaar trouwe dienst toch weggedaan en een GDI Comfort (1999) ervoor in de plaats gekocht.





Deze in de aparte cobre/gold kleur had toen pas 57000km gereden, en was af fabriek geleverd zoals op de foto. Inmiddels staan er ruim 160000km op de teller en dat zonder problemen. Recent is hij voorzien van nieuw lichtmetalen met bijpassend rubber en is hij verlaagd geworden met MAD veren (bedankt Henk).





Hoop hier nog meer info over deze fraaie auto te krijgen en te kunnen doorgeven. De verlagingsveren heb ik al via dit forum kunnen kopen en de mistlampen liggen klaar om gemonteerd te worden.


Hier wil ik het even bij laten...


Groetjes,
Bjorn








graafie

Hoi Bjorn.

Met de beide foto's van de auto, zie ik nu wel dat vooral de voorzijde zichtbaar lager ligt.
Je had me wel een foto gestuurd maar daar zag ik niet veel aan, ook al omdat de veren niet zichtbaar zijn..

Je hebt wel een aparte maar zeker mooie kleur.
Ik hou wel van zulke kleuren, Opel Astra had toen ook z'n aparte goudkleurige versie.... :P

Ook leuk om de zijskirts eens gemonteerd te zien.. :o

Succes met je mooie Carisma
Forum > https://www.facebook.com/mchc.zwolle

Sinds 1990 ben ik bezig met Mits. Celeste