Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

even voorstellen

Filluar nga erikk, Shkurt 19, 2012, 08:37:12 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

erikk

hallo, ik ben nieuw op dit forum en wil me graag voorstellen. Ik ben erik, 47 jaar  en een gezin met vrouw en 2 dochters. Momenteel in het bezit van een lease ford cmax, maar na 4 jaar kon ik toch weer een andere auto uitzoeken. Omdat het contract half maart afloopt en omdat ik pas met kerst duidelijk had of er een nieuwe lease kon komen, heb ik afgelopen maanden eens flink lopen zoeken. Van stations (opel, ford), mpv (cmax) tot qq, ix35 en asx. Jullie begrijpen het , het is een asx geworden. intense 1,6 titanuim grey.
Waarom asx, wel :  een stoere uitstraling, behoorlijk compleet, rijdt lekker, veel binnenruimte, niet te groot aan buitenkant en een nette prijs. Ok, ook vooraf wat minpunten al gezien, stoelen iets te ruim, geen binnenverlichting achter, raamknopjes niet verlicht, soms wat blikkerig gevoel , intereur niet zo opwindend. Maar overall ben ik zeer blij met de keuze. Ik zie de auto nog niet zoveel rijden, maar als ik hm zie, denk ik mooie auto. Nu wachten tot eind maart...


groet

Evo driver

Gefeliciteerd met de keuze !

Suc6 met het wachten :D

gr. remco

daf-driver


Chaoth

Van harte met de aankoop. Ik had hetzelfde gekozen 8)

Alfredo

Hallo erikk,

Aller eerst welkom op die leuke forum. zeker een juiste keuze gemaakt, wij hebben nu bijna twee maanden de ASX. Super fijne auto met hoge instap.
Kan me vinden in je -punten, heb ook gedacht wat kost het om verlichting achter de schakelaars van de ramen te plaatsen, je hebt zeker in het begin nog wel eens de achter open ipv de voorste maar ook dat komt goed. Auto rijd super comfortabel, en veel ruimte voor de redelijk compacte auto.

is de asx er nog?


Grt
ONE LIFE LIVE IT!!!!!!!!!!!!


Vorige Auto"s: VW Kever, WV Golf type 1, VW Golf type 2, Peugeot 309 3x, Daihatsu feroza 13 jaar, WV Bora, Dacia Sandero Stepway, Renault Clio3 en nu Mitsubitshi ASX.

Stephan

Welkom op het forum, Erik. Het is bijna eind maart, dus je kunt binnenkort gaan genieten van de ASX. Alvast veel voorpret toegewenst!