Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Nieuw lid: nieuwe auto

Filluar nga barbier1, Janar 03, 2012, 10:48:02 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

barbier1

Even voorstellen hier: ik ben Manda 50 jaar woonachtig in Hoogvliet en wij hebben op de laatste dag van 2011 een nieuwe Mitsubishi Outlander 2.0 Intro Edition CVT gekocht.
Dit wordt de vervanger van onze Opel Zafira die we nu ruim 9 jaar hebben. De nieuwe auto moest voldoen aan een aantal eisen:
- automaat i.v.m. handicap
- caravan kunnen trekken van 1200 kg
- hoge instap / MPV-model
Na een proefrit in de Outlander was de keus snel gemaakt. Er is nog wat twijfel over het navigatie-systeem: wat te nemen en wel of niet direct door dealer laten inbouwen?
Op 26 januari zal de auto worden afgeleverd  ;D

robsel

Weer een autolief-hebber met een goede smaak.......
Welkom op dit geweldige forum en gefeliciteerd met de aankoop van een Mitsubishi Outlander
Wat betret de navi/audio is er keuze genoeg rond de €750,-. Het is altijd de vraag wat je persoonlijk verwacht een goed audio systeem of je alleen maar een Navigatie mogelijkheid zoekt.
Denk ook bij het kopen van een navigatie systeem aan de kosten van een kaart update dat kan vaak erg duur zijn...!
Zelf heb ik een pioneer F500BT voor mijn Outlander, maar ik gebruik deze hoofdzakelijk voor vakanties en het voordeel is dat je het scherm eraf kan halen is wel zo veilig..

Al met al nog even wachten tot hij geleverd is....

gr

OutlandEric

Welkom en veel plezier(ige km's) ermee!
Wat navigatie betreft kan ik je niet verder helpen. Mijn Outlander is uitgerust met het MMCS-systeem. Ik zou ook niet anders willen, maar de prijs ervan is  :o

barbier1

Ik kreeg van de dealer te horen dat zij geen MMCS meer leveren.
Ik heb gekozen voor de JVC KW-NT30 met afneembaar front.

stefke1

Da is ook we vreemd hè dt je geen mmc-s systeem meer kunt krijgen op een niuwe outlander.
bij ons hier in belgië kunje die wel gewoon af fabriek krijgen.
worrd eze auto niet in nl gebouwd?
Wel is err nu een uitvoering verkrijgbaar met een clarion systeem ook met achteruitrijcamera. :)

Waterkastanje

De outlander wordt samen met de colt, bij Nedcar in Born, Nederland gebouwd, ook één van de reden waarom ik een Outlander gekocht heb.
Ik hoor nu, dat spijtig genoeg, die productie in Nederland "zou" verdwijnen, ik hoop van niet!