Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Ook maar even voorstellen. Yippie Heb me Galant

Filluar nga Yakumo, Shtator 01, 2007, 02:07:18 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Yakumo

#30
FF off topic

Sucht als ik geld had.....
http://cgi.ebay.nl/1991-MITSUBISHI-GTO-BLACK-sort-of-Twin-Turbo_W0QQitemZ270162457658QQihZ017QQcategoryZ18230QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Ach ooit al 2 de auto als ik laat ben om naar mijn werk te gaan

Grtz

sp1046mhs1

#31
Als ik geld had en doe auto zou kopen, dan gaat 1st die belachelijke regenboog-spray eraf!  :shock:

Verder een geinige auto!  8-)

GHINO

#32
Sorry als ik dan toch een 2de wagen erbij zou moeten hebben... doe mij dan toch maar een 6G vr-4 SEDAN :mrgreen:


MarkSanne

#34
mooi! ziet er goed uit EN de juiste kleur ;)

1 dingetje 'moet' je wel doen: die 16" velgen die er nu onder zitten wisselen voor 17" of 18" want die wielkasten kun je een echoput van maken... (en die 16" velgen koop ik in al mijn goedheid dan wel van je over, want ze staan wel erg goed onder de 6G Galant waarvan ik nog eentje heb die nog op orginele 15" LM mitsu velgjes staat)

MD

#35
top man
mooi bak
net prijsie ook
heb je hem voor die prijs?? of kon er nog wat af.
spoilertje al er op.



Citim nga: "MarkSanne"1 dingetje 'moet' je wel doen: die 16" velgen die er nu onder zitten wisselen voor 17" of 18" want die wielkasten kun je een echoput van maken... (en die 16" velgen koop ik in al mijn goedheid dan wel van je over, want ze staan wel erg goed onder de 6G Galant waarvan ik nog eentje heb die nog op orginele 15" LM mitsu velgjes staat)

he vriend wat is er mis met 16" :P
dat jeep effect kan ook weg gewerkt worden met verlagen.
hahahaha


ouwe bietser hahahahahha

Yakumo

#36
Citim nga: "MarkSanne"mooi! ziet er goed uit EN de juiste kleur ;)

1 dingetje 'moet' je wel doen: die 16" velgen die er nu onder zitten wisselen voor 17" of 18" want die wielkasten kun je een echoput van maken... (en die 16" velgen koop ik in al mijn goedheid dan wel van je over, want ze staan wel erg goed onder de 6G Galant waarvan ik nog eentje heb die nog op orginele 15" LM mitsu velgjes staat)

Bedankt voor de complimenten ben er ook erg blij mee.

@ Mark Jij wilt gewoon mijn velgen hebben dat is het gewoon :P , want als je er 18 inch onder gooit doe je er dunnere banden onder blijft de omtrek gelijk nog steeds te grote wiel kasten :P
Als het er van komt laat ik het je in ieder geval weten.

@MD tnx er is zeker nog wel wat van af gegaan, was ook makkelijk onderhandelen is de Distributie riem al vervangen ????? nee oh bij mitsu kost dat 300 zakken maar met die prijs.
Vond hij ook wel redlijk dus gelukt.
Er zit natuurlijk wat wear en tear op maar je moet blijven hobbyen......

Grtz

Anonymous

#37
Ik zou de wielen en banden lekker laten zitten.17" met 40/205 is geen rijden meer,net een stuiterbal. :lol: Ik heb sinds 2weken weer de 14" eronder,en wat een genot.

Ik hoop dat je nog vele km's mag genieten in je Galant ;)

GHINO

#38
Gefeliciteerd, ziet er super goe duit.
wel 2 a 3 maal zo groot las je mini.
die verkocht of?

Yakumo

#39
@ Kenny bedankt, ik was voorlopig ook ff niks van plan afgezien van de dirtibutie riem.

@ Ghino mini is nog niet verkocht , maar heb nu net weer een mailtje binnen, moet maar ff kijken of het wat wordt.

Grtz

KunfuMunky

#40
Kijk eens aan wat een prachtige auto zie je wel dat het er snel van kwam. Erg mooi model ook ook met dat spoilertje. Heel veel plesier ermee en we zien je binnekort vast wel op een meeting. Ik moet Mark wel gelijk geven het is idd erg mooi van die 18 inch eronder maar ook ik moet er nog even voor sparen haha. MAAR ZE KOMEN WEL haha.

Greetz Munky  :D  :D  :D

MD

#41
Citim nga: "kenny"Ik zou de wielen en banden lekker laten zitten.17" met 40/205 is geen rijden meer,net een stuiterbal. :lol: Ik heb sinds 2weken weer de 14" eronder,en wat een genot.

Ik hoop dat je nog vele km's mag genieten in je Galant ;)

ik merk het al jij wordt ook een ouwe zeur!!... ;)  ;)  8-)  :lol:

Anonymous

#42
Citim nga: "MD"
Citim nga: "kenny"Ik zou de wielen en banden lekker laten zitten.17" met 40/205 is geen rijden meer,net een stuiterbal. :lol: Ik heb sinds 2weken weer de 14" eronder,en wat een genot.5jaar

Ik hoop dat je nog vele km's mag genieten in je Galant ;)

ik merk het al jij wordt ook een ouwe zeur!!... ;)  ;)  8-)  :lol:
Er zijn er ook die met alle winden mee waaien ;)  ;)  8-)  :lol:

Ik heb nu 5 jaar gereden met 205/40 17"  Vorige winter heb ik voor het eerst weer de 14"er weer onder gehad met winterbanden.Maar je weet gewoon niet wat je overkomt.
De 17" velgen staan natuurlijk veel mooier maar daar heb je tijdens het rijden niet zo veel aan.

Yakumo

#43
Heeft er iemand nog een lucht inlaat kapje met het mitsu logo (tussen de koplampen) er op liggen mijnes is gebarsten en dat vind ik juist 1 van de mooie dingen op de auto :D


Grtz

MD

#44
nou dan gaan we niet moeilijk doen.
ik kom wel die 17" ophalen bij je.
 8-)  8-)  8-)