Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Project Spees Ster

Filluar nga Stefaan1988, Shkurt 24, 2014, 09:36:18 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Stefaan1988

:) Dank je wel chaoth, en idd lmv for the win fo sho

Stefaan1988

Leuk project geweest en mooi resultaat, foto van luchtfiltert komt nog mensen.






Space Star 1.6

Haha laatste foto halogeen mistlampen :))

Nice! Je bent echt dol op je space :) ik mijne ook! :)

Stefaan1988

 8) Met vorige luchtfilter

AcerTracer

 :P misschien is het handig om 1 topic aan te maken om alles te laten zien

Super Top

Ja inderdaad het is niet nodig om voor ieder onderdeel dat je veranderd een apart topic te maken.
Tenzij je een uitgebreide how to .... schrijft dan kan ik die bij de andere how to's zetten.


Ik ga je topics samenvoegen tot één project topic van je Space Star. Om het overzicht te bewaren op het forum.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Stefaan1988

#22
ok



Super Top

Top!


Is niet kwaad bedoelt hoor. Maar zo is het voor andere mensen ook makkelijker terug te vinden.
De titel van je topic kun je aanpassen door de titel van de begin post te veranderen.


Merk je nu verschil tussen de 2 filters. Ik heb het idee dat je met het nieuwe filter meer warme lucht aanzuigt.
Als je het voor het geluid doet kun je de resonantiebox nog weghalen dat bovenop de aanzuigbuis zit en het gat afdoppen waarmee die in de aanzuigbuis zit.
Dat zal nog wat meer aanzuiggeluid geven. Wel goed afdoppen anders heb je valse lucht.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Stefaan1988

 :) dat begrijp ik, ik wil ook niet dat het een puinhoop wordt je hebt gelijk het is beter als ik het onder 1 topic doe is voor iedereen handiger.

Wat ik merk met deze filter is dat als je flink gas geeft dat de auto het veel beter aan kan om beter weg te komen bij lage snelheid en bij hogere snelheid trekt ie iets beter vind ik.

Ik maak me inderdaad nog wel zorgen over de warme lucht, ik had nu ook alleen het stuk van de originele luchtfilter waar de wind door heen moet weer terug gemonteerd zodat er rechtstreeks
koude lucht wordt geblazen bij de openluchtfilter.

Maar ik blijf het gevoel houden dat het beter is om net zoals davey of de onderbak er onder te monteren of de bak om de openluchtfilter te monteren, ik weet nog niet goed wat ik zal doen.

Stefaan1988